ďťż

MK1,zaczął szarpać przy dodawaniu gazu,zapaliła się kont.sil

Zobacz wypowiedzi

MK1,zaczął szarpać przy dodawaniu gazu,zapaliła się kont.sil





przemo78 - 28-09-2008 22:00
MK1,zaczął szarpać przy dodawaniu gazu,zapaliła się kont.sil
  podczas jazdy silnik zaczął nierówno pracować,przy wciśnięciu pedału gazu zwalniał,zaczęła migać'kontrolka silnika,a za chwilę zapaliła się na stałe,silnik nie zgasł,można było go odp.ale usterki nie ustąpiły.czy ktoś miał podobny problem?pozdrawiam,przemo




Paweł5 - 28-09-2008 22:44

  Kolego, bez podpięcia do komputera to szukanie wiatru w polu. Przechodziłem przez domysły z podobnym problemem tylko, że u mnie autko normalnie jeździło i nie szarpało. Nie ma co czekać podjedź do mechanika z komputerem do Forda, zapłacisz trochę kasy ale przynajmniej będziesz wiedział co wywołało błąd. A jak to będziesz wiedział to łatwiej odnaleźć przyczynę takiego stanu rzeczy.

Jak Ci szarpało autkiem to może być np. problem z zapłonem (wypadanie) czyli cewka zapłonowa, błąd czujnika położenia wału, problem z sondą lambda, potencjometr przepustnicy, może być problem zasilania np. pompa paliwa nie podaje paliwa pod odpowiednim ciśnieniem.

Bez kompa nic nie wydedukujesz.. uwierz!



wendyxx - 30-09-2008 00:17

  Mam te same objawy od kilku dni w dieslu, po podpięciu do komputera diagnoza- błąd P1342 do P1344 potencjometr pedału gazu - w warsztacie krzyknęli za wymianę + pedał gazu 500 zł. Czekam na odpowiedź innego specjalisty, który chce sam potencjometr wymienić.Powodzenia!



cezary123 - 30-09-2008 11:10

  Witam, mam to samo - błąd P1344 - czujnik położenia pedału gazu ( czujnik 3 ) .
Wendyxx ciekawy jestem czy da rade wymienić sam czujnik ( potencjometr ).
Pozdrawiam




wendyxx - 30-09-2008 11:41

  Witam, mam nadzieje, że da się to zrobić , ale w większości warsztatów idą po najmniejszej linii oporu i chcą wymieniać czujnik z pedałem gazu (koszt ok.360zł.)plus wymiana. Na duchu podniosła mnie wypowiedź ostatnia z tego linku : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1100202.html.
Pozdrawiam



oisom - 30-09-2008 14:03

  Osobiście stawiam na problemy z zapłonem ( cewkę ) . Tak czy inaczej musi Ci ktoś się podpiąć pod komputer aby to było pewne ,potem naprawić problem i wykasować błędy z pamięci . Nie koniecznie zrobisz to tylko w ASO ale gdzie indziej będzie taniej. Gdyby to była cewka to kupisz ją za 240 zł w internetowym sklepie np. abcford , wymienisz ją spokojnie sam .



Schem - 30-09-2008 14:24

  Tym bardziej, że koledzy piszą o pedale gazu w dieslach, gdzie jest elektroniczny i jest to stary jak świat problem.
Kupuje się pedał gazu za 400 PLN, odkręca cztery śrubki i przykręca nowy. Po robocie.

W benzyniakach jest linka i przepustnica :fcp2
I tutaj mogą być inne przyczyny, jak pisze kolega Paweł5
Tylko komputer i to nie byle jaki a fordowski.



przemo78 - 30-09-2008 18:25

  Tak-bez kompa' nic sie nie zdziala,a szukanie usterki na oko' moze okazac sie zbyt kosztowne.U mnie(w.w. usterce)nawalila'cewka zaplonowa,dodatkowo wymienilem swiece zaplonowe i foka wyzdrowiala'-calkowity koszt naprawy to 400zl.Udalo mi sie zalatwic po tanszych kosztach oryginalna cewke nowa za 250zl.+50zl.swiece+100zl.diagnostyka i wymiana.pozdrawiam wszystkich zainteresowanych.............



Trab78 - 09-10-2008 11:31

  mam to samo. często pojawia się przy wykonywaniu manewrów gdzie operuje się gazem - parkowanie, wykręcanie itp. i przy jeździe: szybka jazda, wyhamowanie przed zakrętem, redukcja i po odpuszczeniu sprzęgła "kaszel" - ja mu gaz a on nie jedzie. Niby przyspiesza ale powolutku i obrotomierz stoi w miejscu.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •