[MK3] Czy reguluje sie zawory w dislu
Agent00 - 07-05-2008 12:05
[MK3] Czy reguluje sie zawory w dislu
Witam
Mam mondka z 2003 roku po FL przebieg 107 tyś
Mam takie pytanie czy regujuje sie jakoś zawory w dislu 130KM
bo mam takie odczucie ze je raz na jakis czas słychac i to wyrażnie no chyba ze pojawia sie spalanie stukowe - dziwne
jest jescze objaw taki ze na postoju na biegu jałowym silnik lekko szarpie ale wskazówka obrotomierza stoi w miejscu
Luk@s - 07-05-2008 13:23
Nie reguluje się zaworów. Regulowane są hydraulicznie. Możliwe że te regulatory (szklanki) się zużyły :fcp1
heko - 07-05-2008 14:07
Ten stukot to najprawdopodobniej wtrysk :fcp5
Agent00 - 18-05-2008 09:44
A jezeli to wtrysk to jedzic do padniecia czy robić teraz odrazu??
Nie bylo mnie tydzień odpaliłem autko pochodziło na biegu jałowym by klima schlodizła kabine bo upał straszny :fcp2 przejechałem 500 m i spręzynka zaczeła mrugać :fcp15 (nie było innych objawów) zatrzymałem sie wyłaczyłem silnik i właczyłem i juz nie mrugała :fcp3
kicaj - 18-05-2008 10:36
stary numer - patrz na wczesniejsze posty. dla pewnosci mozesz podjechac na wds'a ale i w samym ASO slychac opinie zeby dalej jezdzic, dopiero jak wskoczy twardy blad wartaloby pomyslec o wymianie, a narazie zbieraj kase na 4 wtryski ;)
emano - 18-05-2008 19:47
U mnie wyglądało to tak samo.Po wymianie wtrysku silnik chodził dobrze przez jakieś 500km,aż później zrobiło się glośno,strasznie klepał.Kiedyś cofając zauważyłem jak sie dymi coś z pod maski :fcp7 Ściągnołem plastk z silnika i okazało się,że na uszczelce wymianianego wtrysku widoczne jest paliwo-czyli narnolmalniej w świecie poci się.W ASO wymiana trwała może z 30min.Wstawili nową uszczelkę i silnik zaczoł poprawnie pracować,bez przerażającego klekotu przy staarcie i różnych temu podobnych.Pozdrawiam.