ďťż

[MK3]kombi,tdci 2004,87tys.Piszczący silnik przy ruszaniu.

Zobacz wypowiedzi

[MK3]kombi,tdci 2004,87tys.Piszczący silnik przy ruszaniu.





kuszek - 11-10-2008 17:42
[MK3]kombi,tdci 2004,87tys.Piszczący silnik przy ruszaniu.
  Witam.Mam problem.Od jakiegos czasu kiedy rano odpalam auto(mk3,2004,87tys) nastepuje krótkie piszczenie jak w starym aucie pasek piszczał.Tak samo dzieje sie kiedy ruszam np. na światłach na małym gazie.Dodam więcej gazu znika.Jest to odgłos jakby jakiś pasek piszczał.Dzieje się to także kiedy na wolnych obrotach dodam minimalnie gazu i puszcze.Byłem u mechanika i wymienił mi paski wiklinowe(powiedzial mi mi że to prawdopodobnie przyczyna) i jakiś jeszcze.Przestalo na 2 dni i znowu. Czy ktoś miał podobny problem?Nie chce po raz kolejny sluchać jago rad i wydawać kasy na częsci które są dobre.Dzieki i pozdrawiam




blair7 - 11-10-2008 19:45

  Cytat:
paski wiklinowe
chyba wielkoklinowe, a nie wiklinowe, moze napinacz paska jest juz do wymiany i dlatego piszczy



kreeecik - 11-10-2008 21:19

  dodaj do pasków napinacz, koło pasowe i dwie rolki pośrednie (900zł) i po kłopocie



kuszek - 13-10-2008 12:44

  Witam i przepraszam za błąd,ale mój mechanik mi nawet napisał na kartce 2x pasek wiklinowy.Zna się więcej odemnie także uwieżyłem mu.Jakoś nie mam zaufania do mechaników oddając forda(wcześniej miałem seat i vw).Chyba czeka mnie wizyta w serwisie w Rybniku,bo nie mam zamiaru wyżucać kasy dla kogoś kto kilka razy naprawiał MK3.Pozdrawiam i dziękuje




kuszek - 20-06-2009 13:00

  Witam pozownie.Byłem z tym w servisie forda.Po oględzinach stwierdzili ze do wymiany napiacz,koło,pasek.koszt 1350 z robocizna.Troche z tym poczekałem ze względu na cene.Odwiedziłem mojego mechanika i on stwierdził że rolki są do wymiany.Rzeczywiście wymienił je plus pasek.Ucieszony że przestało piszczeć na wolnych obrotach i przy odpalaniu i że zaoszczędziłem troche kasy,a po tygodniu przy ruszaniu znowu zapiszczało. Czy ktoś jest pewny co konkretnie to może być,albo miał coś podobnego?Pisknie przy odpalaniu silnika(zimny,rozgrzany) i niekiedy na jedynce jak za małe obroty silnika przy ruszaniu to cały silnik aż się zaczęsie i pisknie.Jakieś pomysły?Wiem że najprościej by było jechać do servisu i wszystko powymieniać,ale kto lubi wywalać kase na niepotrzebną wymiane.pozdrawiam



Cobretti - 20-06-2009 13:10

  naprawiając 4 razy u mechanika wydasz więcej niż w ASO ;)

ja akurat wszystkie paski i rolki/napinacze robiłem w KarFordzie ...



Strapos - 20-06-2009 18:02

  A może to koło dwumasowe ? Miałem tak, że jak stał, przy chodzącym silniku to piszczał. Jak się wcisnęło sprzęgło to była cisza. Przy powolnej jeździe na jedynce też było słychać pisk. Wciśnięcie sprzęgła i cisza. Wymiana dwumasowego pomogła.



galux20 - 20-06-2009 23:30

  wymieniłem komplecik za jedyne 1180-ciszej także w czasie jazdy,kierownicą lżej się kręci.



kuszek - 22-06-2009 12:00

  Na wolnych obrotach już nie piszczy bo była wina rolki.Mechanik mi ja pokazal i rzeczwiście chyba troszke zardzewiała była i trzeszczało łożysko.Dzisiaj zauważyłem że przy włanczaniu bez sprzęgła silnika był normalny odgłos,czyli możliwe że to coś ze sprzęgłem,ale nie jestem pewny.Bo przy ruszaniu to jak silnik trche małe obroty ma to go aż zatrzęsie i pisknie.



rafal90 - 22-12-2009 19:34

  Wydaje mi się , że to może być dwumasa tylko to na pisk nie wyglądało u mnie. Jeśli to jest to - trochę portfel się wyszczupli.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •