pas siedzenia tylnego , kierunki , swiatla awaryjne i klapa
Rekin-RWLK - 08-09-2006 16:18
pas siedzenia tylnego , kierunki , swiatla awaryjne i klapa
Mam pewnien problem , a nawet nie jeden...
W moim mondku cos szwankuja kierunki . Tzn tylko jeden w prawo . Czasami jak chce go wlaczyc to tylko tak dziwnie buczy i niedziala . Po jakims czasie znow dziala , ale znow przestaje i tak w kolko.
Dzisiaj nawet wogole nie wlaczaly mi sie ani kierunki (zaden) ani swiatla awaryjne ... Jak to naprawic ?? Gdzie wogole znajduja sie bezpieczniki ??
Klapa - podczas jazdy sama mi sie otwiera, automatyczne zamykanie caly czas probuje zamknac klape... Tutaj chyba wiem co zrobic : - podniesc zamek do gory. Czekam az kumpel mi przyniesie ten klucz gwiazdkowy bo takiego nie mam.
Siedzenie tylne - złozylem lewa strone oparcia ( ta szersza ) i nie moge go podniesc z powrotem bo mi blokuje pas !! Chyba sie zablokowal. Tzn zatrzasnal tak jakbym ciagnal szybko za pas. I nie moge go poluzowac .
W jaki sposob bez odkrecania oparcia moge sobie z tym poradzic ??
Jesli sie nie bedzie dalej bede musial odkrecic to oparcie na zawiasach ... :fcp5
Mam nadzieje ze da sie zrozumiec to co napisalem :fcp3
Z gory dzieki za odpowiedzi
Pozdrawiam Rekin
[ Dodano: 2006-09-09, 10:31 ]
widze ze moj temat spada coraz nizej ... :fcp1
Kanteletar - 28-09-2006 10:38
Na temat pasa moge pomoc bo miałem to samo. Po położeniu oparcia siedzenia tylniego, lewego, pas środkowy się wciąga i blokuje oparcie przed podniesieniem. Zadanie troche problematyczny jezeli oparcie lezy całkowicie. Jeżeli można je podnieść wystarczająco wysoko i wysunąć kanape to jeg już dobre. Należy odkręcić zaczep pasa. w pozycji pionowej pas sie odblokuje. Wtedy bedzie można spokojnie go z powrotem przykręcić przy pomocy troxa.
Co zrobić żęby się nie powtarzało? Przy odkręconym pasie nalezy położyć oparcie. Wypiąc materiał z tyłu pleców i go zdjąć/ albo jeżeli jest dobrze przyklejony to poszukać przez materiał palcem, gdzie na plecach są śruby. Śruby należy poluzowac (może się to wiązac z przecięciem materiału). Potem od góry należy ustawić równo z otworem. Może się to wiącać z częstym kładzeniem i podnoszeniem oparcia w celu sprawdzenia czy pas się nie zaczina znów. I tak metodą prób i błędów. Potem dokręcić śróbe na plecach oparcia i powinno być ok. Sruby nie należy za mocno dokręcić bo może podczas dokręcania skrzywić się znów bloczek pasów i będziemy mieć sytuację identyczną.
Bezpieczniki są w za chowikiem kierowcy. Należy do zdemontowac poprzez wyszarpnięcie. Na poku schowka powinna być rozpiska bezpieczników (u mnie jej brak - zapomnieli nakleić).