Brak ładowania,świeci kontrolka ładowania
piter3173 - 28-02-2010 12:56
Brak ładowania,świeci kontrolka ładowania
podczas jazdy zaświeciła mi się kontrolka ładowania,po przejechaniu kilku kilometrów zgasła,po chwili znowu się zaświeciła,może mi ktoś podpowie czy szczotki są razem z regulatorem napięcia i czy trzeba wyciągać alternator aby to wymienić.
jakob61 - 28-02-2010 15:40
Witam .
było by prościej gdybyś napisał czym jeżdzisz?
winkel1978 - 28-02-2010 15:44
Bez podania czym jeździsz nikt Ci nie pomoże!
Piotr30 - 28-02-2010 18:08
witam na początku bym sprawdził czy wszystkie przewody są na miejscu,któryś mógł sie obluzować i nie łączy,jesli to nie to jest przyczyną to żeby zobaczyć czy szczotki sie nie wieszają bądź są do wymiany musisz wyjąć alternator
dempsej - 28-02-2010 21:52
czy to BP czy DIESEL "bo właściciel tematu nie uzupełnił podstawowych informacji" nie obejdzie się bez wyciągania altka i demontażu proponuj przy okazji wymianę łożyska w altku. Z tego co widziałem u mechanika jak robiłem u siebie przed świętami to wymieniają całość tj. cały szczotko trzymacz ze szczotkami.
piter3173 - 02-03-2010 10:44
przepraszam całkowicie zapomniałem o parametrach już wyjąłem regulator napięcia z alternatora ze szczotkotczymaczem bez jego wyciągania,alternator jest z motorcraftu,szczotki są zużyte w 95%,komutator wydarty rowek po szczotkach około 3mm głębokości.Dzwoniłem do Katowic na ul. warszawską 50 tam się specjalizują w naprawach koszt wymiany komutatora,regulatora napięcia ze szczotkami 130zł
wujek75 - 02-03-2010 16:34
Cytat:
koszt wymiany komutatora,regulatora napięcia ze szczotkami 130zł ...regulator napięcia w motorcrafcie nie zintegrowany ze szczotkotrzymaczem, więc nie ma potrzeby pchać się w koszta jeżeli jest sprawny - zleć wymianę samego szczotkotrzymacza i kołnierza z pierścieniami + łożyska :) i jeszcze jedno w alternatorze NIE MA czegoś takiego jak komutator)