ďťż

Odchylają się wskaźniki, świecą kontrolki, kasuje sie licznik małych kilomerów

Zobacz wypowiedzi

Odchylają się wskaźniki, świecą kontrolki, kasuje sie licznik małych kilomerów





romek27 - 30-04-2010 18:27
Odchylają się wskaźniki, świecą kontrolki, kasuje sie licznik małych kilomerów
  Mam problem moim Focusem 1.6, 1999, 150 tys. Podczas jazdy zapalają się wszystkie kontrolki, odchylają wskaźniki na maksymalne wartości, kasuje się licznik małych kilometrów. Dzieje się to nieregularnie. Wymieniłem akumulator, regulator napięci - nie pomogło. Wartości ładowanie akumulatora są bardzo zróżnicowane i nie stabilne, podczas wystąpienia objawów, tzn. raz prawidłowe raz nie, a czasem w ogóle nie ma ładowania.

Na temat zasady działania regulatora napięcia w fordzie focusie znalazłem następujące materiały:

http://www.pan-ol.lublin.pl/wydawnic...Dziubinski.pdf

Proszę o pomoc!!!!




Jędrek1964 - 30-04-2010 18:35

  Proponuje sprawdzić połączenia, szczególnie masy na prawym nadkolu (stojąc przed otwartą maską)



piotrek 74 - 01-05-2010 11:13

  poruszaj kabelkami od alternatora na pewno napięcie będzie skakać
poczytaj to
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=84688



romek27 - 01-05-2010 21:08

  Sprawdziłem połączenie masy na prawym nadkolu, było mocno skorodowane. Przeczyściłem mam nadzieje, że problemy się rozwiążą.




MARCINIO19784 - 06-06-2010 12:15

  Mam problem moim Focusem 1.6, 1999, 150 tys. Podczas jazdy zapalają się wszystkie kontrolki, odchylają wskaźniki na maksymalne wartości, kasuje się licznik małych kilometrów. Dzieje się to nieregularnie. Wymieniłem akumulator, regulator napięci - nie pomogło. Wartości ładowanie akumulatora są bardzo zróżnicowane i nie stabilne, podczas wystąpienia objawów, tzn. raz prawidłowe raz nie, a czasem w ogóle nie ma ładowania.

MAM TEN SAM PROBLEM CZYSZCZENIE MASY NIC NIE DAŁO . MA KTOŚ JAKIŚ POMYSŁ?



moons - 06-06-2010 13:57

  Skoro wyczyszczone wszystkie połączenia masowe w komorze silnika, jak rozumiem akumulator sprawny, połączenia na klemach sprawne i mocne, alternator także sprawny to pozostaje wina liczników. Niestety zdarzają się takie partie że pada płyta główna. Czasem pomaga zwykłe przeczyszczenie spirytusem, czasem uda się zlokalizować zimny lut i go naprawić ale najczęściej trzeba wymienić cały licznik.
Pozdrawiam



sebus81 - 12-06-2010 22:38

  witaj , ja mialem to samo, wymien czujnik predkosci w skrzyni biegow, po wymianie jak reka odjal :)



moons - 12-06-2010 23:41

  Jeśli byłby to czujnik prędkości to od czasu do czasu zanikało by wskazanie prędkościomierza, wskazówka sama by opadała w czasie jazdy. A tu dochodzą jeszcze kontrolki inne rzeczy.
Pozdrawiam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •