ďťż

Kontrolka koło zębate. Jaka przyczyna wyświetlania ??

Zobacz wypowiedzi

Kontrolka koło zębate. Jaka przyczyna wyświetlania ??





massi - 31-07-2010 19:33
Kontrolka koło zębate. Jaka przyczyna wyświetlania ??
  Witam,

Mam focusa 2 1,8 tdci. Wyskakuje mi od czasu do czasu kontrolka "koło zębate w środku wykrzyknik", zmniejsza się wtedy moc. Ostatnio gdy jechałem z wiaduktu wrzuciłem na luz i silnik zgasł, nawet nie poczułem że się wyłączył, zauważyłem to podczas skręcania bo kierownica coś ciężko szła. (normalnie gdy się silnik wyłączy gdy auto stoi to czuć jak szarpnie)

Czy mieliście podobny problem z wyskakującą tą kontrolką ?? Jaki może być przyczyna ???

Proszę o odpowiedz




NONO - 31-07-2010 22:21

  u mnie zapalała się , ale nie było spadku mocy , musiałem z tym jechać do serwisu nikt nie potrafił z identyfikować błędu , wymieniono czujniki prędkości i stopu ale powiedzieli , że jakby nie miał mocy to sterownik siadł a to 2000 zł w plecy , najlepiej udaj się do serwisu forda , ja jeździłem po różnych warsztatach i drożej mnie to kosztowało w końcu serwis forda 210 zł podpięcie pod kompa , ale ja mam silnik 1,6 tdci u ciebie może być coś innego



maureliusz - 31-07-2010 23:51

  Kiedy się wyświetla? Ta kontrolka pojawia się w przypadku gdy twój komputer nie wyświetla informacji na kokpicie. Znaczy poprostu: Coś nawaliło :-)

Znajomy miał podobny problem w takim samym silnikuj. Tracił moc i zapalała się kontrolka. Okazało się, że coś poszło od sterowania turbiny. Miał fuksa, bo przełożyli mu coś z innej - generalnie twierdzili w ASO, że to jest część nie wymienialna...radzej z turbiną...:-)))
U ciebie może być zupełnie coś innego, ale zawsze to jakaś wskazówka.



smolar76 - 01-08-2010 10:21

  Przyczyn może byc wiele , musisz jechac na komputer ,w moim przypadku to jest błąd p0500 czyli czujnik prędkości jedna z częstych usterek




massi - 01-08-2010 11:02

  zauważyłem jedna zależność ale nie wiem czy to możne być od tego. Pół roku temu wymieniałem pasek klinowy, po wymianie auto piszczało przez jakis czas od odpalenia, tak z 10-20 min. Wtedy kontrola w ogóle sie nie zapalała. Jeździłem tak 4 miesiące az w końcu udałem sie do warsztatu by sprawdzili dlaczego piszczy. Koleś powiedział że pasek był za lużny więc dał ciaśniejszy. I od kąd wymienił na ciaśniejszy pasek kontrolka zaczęła pojawiać się coraz częściej, i doszło do tego że silnik wyłączył się już 3 raz podczas jazdy.

A kontrolka zapala sie różnie, raz podczas jazdy, raz podczas odpalania.



grzesiekradom - 23-08-2010 15:42

  Nie ma sensu od razu jechać do forda skasują cie za same podpięcie z 200 zł.Popytaj czy ktoś w serwisie ma taki INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY VCM ROTUNDA u mnie w Radomiu zapłaciłem za podpięcie 50 zł. U mnie wyskoczyło takie samo kółko zębate ale to nie znaczy ze to ta sama usterka mam silnik 1,6 TDCI 109 KM i wyświetliło że skończył mi się płyn (EOLYS 176) w pojemniku przy filtrze FAP znajduje się między tylnymi kołami uzupełniłem go sam weszło 2 litry (litr 200zł) a skasowanie błędu kosztowało 50zł w tym samym serwisie.



rosja79 - 26-08-2010 23:04

  U mnie pojawila sie taka kontrolka i spadek mocy ( tryb awaryjny ). mam Focusa 1,6 TDCI109 KM. pojechalem na komputer i okazalo sie ze to filtr FAP ( DPF ) do wymiany. w ASO koszt wymiany ok 3 500PLNale znalazlem magikow ktorzy regenerują te cuda techniki - koszt 800 PLN.
od tamtej pory wsztstko gra.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •