ďťż

Shraran VR6 - nie zapala - błędy VAG

Zobacz wypowiedzi

Shraran VR6 - nie zapala - błędy VAG





arTii - 11-06-2008 11:41
Shraran VR6 - nie zapala - błędy VAG
  Ostatnio pojawiły mi się błędy silnika, skutkujące tym, że auto nie chce zapalić. Ale po odczekaniu czasami 2 minut, a czasami 40 min. odpala.

I tutaj jest problem - bo zanim dociągnę go do serwisu jakiegokolwiek, to auto już pali i błędy (poza jednym znikają)

VAG zwraca następujące błedy:
Kod: 1249 Wtryskiwacz cylindra 1-N30
przerwa lub zwarcie do masy
1250 Wtryskiwacz cylindra 2-N31
przerwa lub zwarcie do masy
1251 Wtryskiwacz cylindra 3-N32
przerwa lub zwarcie do masy
1252 Wtryskiwacz cylindra 4-N33
przerwa lub zwarcie do masy
1247 Zawór wegla aktywneg-N80
przerwa lub zwarcie do masy
1265 Zawór recyrkulacji spalin-N18
przerwa lub zwarcie do masy
758 Układ wtrysku powietrza dodatkowego
przerwa lub zwarcie do masy
1253 Wtryskiwacz cylindra 5-N83
przerwa lub zwarcie do masy
1235 Zawór powietrza dodatkowego -N112
przerwa lub zwarcie do masy
1254 Wtryskiwacz cylindra 6-N84
przerwa lub zwarcie do masy
ale to wtedy jak nie chce odpalić. Jak już się zdecyduje zapalić, to błędy znikają.
Pozostaje jedynie błąd:
Kod: 668 Napiecie graniczne na zacisku 30
sygnał za mały Ma ktoś pomysł gdzie leży przyczyna? A może jest jakiś mechanik z Rzeszowa lub najbliższych okolic co chciałby się tym zająć?




Ryba77 - 11-06-2008 12:01

  Musisz przejrzeć całe wiązki od układu wtryskowego do kompa i poszczególnych czujników, gdzieś musi być przerwa, może same połączenia.



tomiscorpio - 11-06-2008 12:08

  napiecie na zacisku jest graniczne , potem jak przeskoczy ta wartosc to wtedy tamte bledy wyskakuja.

Dowiedz sie ktory to jest zacisk 30 i po problemie.



poll - 11-06-2008 20:30

  Zobacz skrzynkę bezpieczników w komorze silnika czy wszystkie połączenia są ok




arTii - 11-06-2008 21:56

  ok, dzisiaj doszedłem do wniosku, że to faktycznie musi być skrzynka bezpieczników - podejrzenie przekaźnik główny... (ale nie wiem jeszcze który to jest)

Dlaczego tak wniosek?
Ano dlatego, że jak nie chciał mi dziś drań odpalić, ro lewą nogą go kopnąłem w okolice skrzynki bezpieczników podczas gdy kręciłem rozrusznikiem i wtedy odpalił.
Przetestowane 2x dzisiaj obydwa razy skuteczne :)

A dlaczego przekaźnik a nie jakiś obluzowany przewód? - dlatego, że w czasie jazdy nic złego się nie dzieje, gdyby to była jakaś przerwa, jakiś niełączący przewód, to w czasie jazdy tez by się to działo i by zgasł.
A jak przekaźnik już załapie, to trzyma - więc obstawiam przekaźnik główny...



poll - 12-06-2008 07:55

  Nie ma przekaźnika głównego są 2 odpowiedzialne że tak powiem za chodzenie np. przekaźnik R3 moc , przekaźnik R4 dystrybucja zasilania jak przekręcasz kluczyk nie zapalając tak żeby kontrolki się zapaliły powinny zacząć pstrykać jeden powinien się załączyć a drugi o którym pisałem przez chwilę do nabicia przez pompkę ciśnienia w układ paliwowy później jak silnik chodzi to on chodzi cały czas . Tak wyczytałem z programy w którym są opisane który co i po co :fcp1



szwajcar - 12-06-2008 16:24

  Zacisk nr 30 to zacisk przy rozruszniku - włączniku elektromagnetycznym.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •