demontaż lampy przedniej
trenz - 28-10-2008 19:30
demontaż lampy przedniej
jak zdemontować lampe przednieą bo chce wymienić żarówkę a bez wyjęcia całej lampy trudno dojść do żarówek odkręciłem 2 śrubki z góry ale coś trzyma dalej
Andrzej_G - 28-10-2008 20:08
Żarówke mozna wymienic bez wyciagania calej lampy. Po wyciagnieciu lampy moze zaisc koniecznosc regulacji reflektora.
Andrzej_G - 28-10-2008 20:12
Poczytaj viewtopic.php?f=9&t=19545&hilit=wymiana+%C5%BCar%C 3%B3wki moze cos ci sie z tego rozjasni jak to zrobic
cypik - 29-10-2008 00:07
lampa jest mocowana na trzech srubach,jeszcze jedna powinna byc przy grilu...tak jest u mnie!
zydu - 29-10-2008 08:01
u mnie tez, przy okazji wyciaagnij gril przynajmniej z jednej strony top bedzie ci latwiej wyjac lampę ...
pasta - 31-10-2008 15:12
u mnie foczka 2002 jest 1 sruba od dolu (czyli lacznie 3)
ami01 - 31-10-2008 16:56
lampa jest przykręcona 3 śrubami - dwie po bokach o jedna od dołu
monek_focus - 31-10-2008 19:17
a po h.. "wyciągać" reflektor ? przecierz wystarczy (przynajmniej u mnie tak jest) zdjąć górną obudowę akumulatora, zdjac oslone reflektora od srodka, a potem sru wymienic zarowke bez zadnego problemu, z drubiej sstrony jeszcze latwiej jest, bo tam nie ma aku, i jest wiecej miejsca (troche) wiec bez zadnych kombinacji mozna zmieniac :fcp1 nie wiem jak jest przy innych wersjach silnikowych, ale u mnie w 1.8 TDDI jest wlasnie tak jak wyzej opisalem :fcp20 wymiana zarowek zajela mi jakies 10-15 min jak nie mniej :fcp18
a taki ot. zarowki zmienialem na h4 wypelnione gazem xenonowym :fcp2 fajnie swieca, daja wiecej swiatla, jak autko z daleka jedzie ta daje efekt niebieskosci jak prawdziwy xenon, a z bliska biale sa i PRZEDE WSZYSTKIM nie oslepia innych :fcp2 a to za jedyne 40 zlotych bo to chinskie jakies :fcp3
Qvadrat - 01-11-2008 22:18
Cytat:
a po h.. "wyciągać" reflektor ? przecierz wystarczy (przynajmniej u mnie tak jest) zdjąć górną obudowę akumulatora, zdjac oslone reflektora od srodka, a potem sru wymienic zarowke bez zadnego problemu, z drubiej sstrony jeszcze latwiej jest, bo tam nie ma aku, i jest wiecej miejsca (troche) wiec bez zadnych kombinacji mozna zmieniac nie wiem jak jest przy innych wersjach silnikowych, ale u mnie w 1.8 TDDI jest wlasnie tak jak wyzej opisalem wymiana zarowek zajela mi jakies 10-15 min jak nie mniej Tak jak piszesz jest w MK1 przed lifrem - żarówki H4 - łatwiejsza wymiana, a po lifcie są H7 i chyba H1 i właśnie tę H7 z jednej strony "podobno" ciężko wymienić, sam nie wiem bo mam model przed liftem, ale z opowieści znajomych co mają poliftowe wiem, że przy "odrobinie" wysiłku da sie wymienić te nieszczęsne* H7
* - podobno często się przepalają