ďťż

zawieszenie

Zobacz wypowiedzi

zawieszenie





aikon - 03-09-2006 21:46
zawieszenie
  witam
mam banalne pytanie..
panowie czy wasze auto tez sie tak bujaja po nacisnieciu np.maski
wydaje mi sie ze nie powinno ,ale nic nie stuka nie puka ale buja sie jak amerykan :fcp4 szczegolnie na postoju.wczasie jazdy tez to czuje ale bez tragedii
nie wiem czy brac sie za amorki czy to zawieszenie jest tak poprostu miekko zestrojone(nie wydaje mi sie ale wole sie upewnic)
czy ktos jest po wymianie amorkow ,sprezyn ,interesuja mnie koszta....
p.s
po nacisnieciu np maski autko tak ze trzy razy zafaluje i dopiero sie uspokaja.
stawiam ze amorki umarly... :fcp24
ide sie zapytac Jacka ile poplyne..... :fcp5
pozdrawiam




-waldi- - 03-09-2006 21:53
dobrze myślisz amorki padły :( zawsze mozna jeszcze na stacje diagnostyczną podjechac i sprawdzic..... ale te 3 zafalowania mówią za siebie :)



llechu - 03-09-2006 22:05
Stacja diagnostyczna może nic nie powiedzieć o tym, że już zużyte. A objaw jest jednoznaczny. Koszt amorków w sklepie klubowym około 160/szt. + oczywiście robota.



Basia - 03-09-2006 22:41
po naciśnięciu autka amorek jak jest dobry powinien zneutralizować pochył nie powinno go tak bujać więc też uważam że coś nie tak z amorkami.




frazir - 05-09-2006 00:03
Ja tez bede robil zawieche zwlaszcza tyl na stacji przod wyszedl mi prawa strona:100% alewa 97% zas tył 6 i 9 % ogolnie to dzis ogladalem amorki z tylu: wywalone gumy amorek lata sobie bedzie roboty troche :( no i koszta...



arni0000 - 05-09-2006 12:13
Gdzie ci tak pomierzyli?100%. Nawet najdroższe zawieszenia nie mają tłumienia 100%. U mnie kiedyś zużyte amory ze sportowymi progresywnymi sprężynami miały 86% tak, więc te uradzenia na stacjach diagnostycznych czasami są do niczego. Najlepszy weryfikatorem jest sam użytkownik. Jeśli auto buja na nierównościach lub zaczyna się w zakrętach mocno przechylać to już trzeba wymieniać amory. Można jeszcze sprawdzić to jadą za autem i jeśli koło wpada w dziurę i za nią odbija się jak piłeczka to trzeba koniecznie zmienić amorek. Jest jeszcze kilka sposobów między innymi opisany wyżej.



llechu - 05-09-2006 12:21
Za przechyły mogą też być odpowiedzialne wyrobione końcówki stabilizatorów.



arni0000 - 05-09-2006 13:11
Masz rację ale zakładamy że wszystko jest sprawne.



frazir - 06-09-2006 03:33
wlasnie nie do wymiany mam amortki i końcówki stabilizatorów, ktos moze podac przyblizony koszt czesci....



llechu - 06-09-2006 08:10
Zapewne autoczesci@gagat.net
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •