Jak sprawdzić czy chodzi na wszystkie cylindry ???
- 23-01-2009 17:33
Jak sprawdzić czy chodzi na wszystkie cylindry ???
Taki jeszcze mi sie problem nasunął czy moje auto przypadkiem pali na wszystkie 6 gary.
Czasami jak zalapie wilgosci (sic!) albo jak mu sie cos ubździ wyjątkowo gładko wchodzi w obroty a normalnie to jakos tak inaczej, rzekłbym ciężej?
Dodam, że jeżdze z padniętą przepływką może to dlatego.
- 23-01-2009 17:47
dobra wlaśnie nadtchnięty tą myślą siedziałem i dumałem przy zapalonym aucie i przyznam się, że na 70% chodzą wszystkie cylindry, ale pytanie czemu czasami jakos szybciej wkreca sie na obroty pozostaje bez odpowiedzi
subratri - 23-01-2009 18:03
to znowu ja sie wychyle, pod kolektorem dolotowym masz jakis zawor membranowy, - gleboko i prawie go nie widac, do niego dochodzi przewod podcisnienia, jest mu tam goraco i zimno i wogole jest mu zle i bidula sie poddaje i urywa, sprawdz tego, innym powodem moze byc zawor filtra z weglem aktywnym :) (za kazdym razem jak to pisze to mi glupio, ze nie potrafie tego nazwac po ludzku), on moze mieszac i mi mieszal.
piotr14758 - 23-01-2009 18:13
Cytat:
Dodam, że jeżdze z padniętą przepływką może to dlatego. Trzeba zacząć od tego że wszystkie podzespoły muszą być sprawne! Akurat przepływka ma duży wpływ na pracę silnika i przyśpieszenie.
Tak jak sugeruje subratri to co w dolocie jest ważne, ten zawór który jest pod kolektorem jest do pompy powietrza dodatkowego i działa tylko przy zimnym silniku. Miejsc na "lewe" powietrze jest kilka i trzeba je wszystkie sprawdzić.
- 23-01-2009 19:14
czekajcie chlopy bo za cholere nie wiem gdzie tam jest kolektor dolotowy, w tym aucie nic nie widac po podniesieniu maski wiec zapodajcie jesli macie jakis rysunek bo za kazdym razem gdy tam zagladam bierze mnie kurwica.
piotr14758 - 23-01-2009 19:20
Spokojnie, nie tak nerwowo. Faktycznie w tej wersji jest ciasno pod maską (wyciągałem już silnik w swoim). Kolektor dolotowy jest najbardziej widocznym elementem po otwarciu maski. Przechodzi nad głowicą od przodu do tyłu.
subratri - 23-01-2009 19:22
he
jedyne co widac po podniesieniu maski to aku i wlasnie kolektor :)
te 6 wygietych, aluminiowych rur na silniku, co zaslaniaja wentylatory :)
z prawej stronypod tymi "rurami" bedziesz widzial jeden cienki wezyk ktory bedzie szedl pod te rury, jak zajrzysz glebiej to zobaczysz ze dochodzi on do zaworu membranowego (takiego grzybka), jesli wciaz dochodzi to wszystko OK, jesli juz sobie dynda to go trzeba wymienic. On ze starosci zachowuje ksztalt i jak sie tylko rzuca okiem to wydaje sie ze jest w porzadku a jak sie za niego pociagnie to sie okazuje ze ma wolny koniec.
obejrzyj wszystkie takie wazyki, wszystkie ktore znajdziesz.