ďťż

Jakie objawy - przy czym -> sprzęgło

Zobacz wypowiedzi

Jakie objawy - przy czym -> sprzęgło





MasterBurn - 05-07-2009 23:19
Jakie objawy - przy czym -> sprzęgło
  Witam jak rozpoznać gdy siada dwumasa - a kiedy wysprzęglik ???

Dodam że sprzęgło puszcza mi około 3cm od końca - ale że mam wesele za niedługo to nie chciałbym się teraz ładować w koszta a wysprzęglik mogę dostać tanio...

Pytam dlatego że biegi wchodzą ok ale po 2tyg nie odpalania samochodu, poczułem od razu że wciskanie pedału jest cięższe..

Dodam Przebieg 200.000




SrebnaStrzała - 05-07-2009 23:26

  Czy pedał sprzęgła puka? drga?. Słychać jakieś "dziwne" dźwięki po wduszeniu sprzęgła?



MasterBurn - 06-07-2009 00:25

  po puszczeniu jedynie tak szarpnie jakby ciężko wskakiwało i to dopiero od 3 biegu wzwyż... ale tak to ani na luzie nie zauważyłem ani nic... bo patrzyłem na allegro to zwykłe sprzęgło 800zł z wysprzęglikiem to oki ale komplet z LUk'a z dwumasą 1800zl to już trochę kasy jest



MasterBurn - 06-07-2009 00:27

  ale sczerze czy puka to musiałbym jutro sprawdzić - mam 1000km trasy to sprawdze bo tak z subwooferem w bagażniku to nawet lusterka latają ;-(




SrebnaStrzała - 06-07-2009 02:11

  Cytat:
ale sczerze czy puka to musiałbym jutro sprawdzić - mam 1000km trasy to sprawdze bo tak z subwooferem w bagażniku to nawet lusterka latają ;-( Odnośnie pukania miałem myśli tak jak by ktoś stukał w pedał sprzęgła. Nie chodzi tu o odgłos(chodź to swoja drogą) a o drgania.
Odnośnie audio, jak zrobiłeś drzwi aby Ci nie "grały" od basów ?



Lothien - 06-07-2009 13:59

  SrebnaStrzała dobrze ci radzi. Sprawdź dziwne odgłosy i drgania które mogą pojawić się na pedale sprzęgła, jak się pojawia to prawdopodobnie leci dwumasa. Przy wysprzęgliku są inne nieco objawy mianowicie będziesz miał problemy z wbijaniem biegów przy włączonym silniku, lekkie opory, szarpnięcie itp. jak zgasisz silnik biegi będziesz mógł zmieniać gładko.

Jak wymieniałem wysprzęgliki to zapłaciłem 570zł (część) + 560 zł robocizna.

Przy czym "fachowcy" uszkodzili mi coś w lewym wahaczu, rozerwali osłonę przegubu wewnętrznego i narobili coś ze sprężarką (jeszcze nie udało mi się ustalić co) ale potwornie piszczy w przedziale 1800-3000 obrotów.
Ogólnie radzę sporządzić dokładny protokół zdawczy i przy odbiorze dokładnie sprawdzić auto bo później możesz mieć takie problemy jak ja i nagle może okazać się że wymiana wysprzęglika będzie kosztować cię masę nerwów i kasy:/
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •