Jakie objawy - przy czym -> sprzęgło
MasterBurn - 05-07-2009 23:19
Jakie objawy - przy czym -> sprzęgło
Witam jak rozpoznać gdy siada dwumasa - a kiedy wysprzęglik ???
Dodam że sprzęgło puszcza mi około 3cm od końca - ale że mam wesele za niedługo to nie chciałbym się teraz ładować w koszta a wysprzęglik mogę dostać tanio...
Pytam dlatego że biegi wchodzą ok ale po 2tyg nie odpalania samochodu, poczułem od razu że wciskanie pedału jest cięższe..
Dodam Przebieg 200.000
SrebnaStrzała - 05-07-2009 23:26
Czy pedał sprzęgła puka? drga?. Słychać jakieś "dziwne" dźwięki po wduszeniu sprzęgła?
MasterBurn - 06-07-2009 00:25
po puszczeniu jedynie tak szarpnie jakby ciężko wskakiwało i to dopiero od 3 biegu wzwyż... ale tak to ani na luzie nie zauważyłem ani nic... bo patrzyłem na allegro to zwykłe sprzęgło 800zł z wysprzęglikiem to oki ale komplet z LUk'a z dwumasą 1800zl to już trochę kasy jest
MasterBurn - 06-07-2009 00:27
ale sczerze czy puka to musiałbym jutro sprawdzić - mam 1000km trasy to sprawdze bo tak z subwooferem w bagażniku to nawet lusterka latają ;-(
SrebnaStrzała - 06-07-2009 02:11
Cytat:
ale sczerze czy puka to musiałbym jutro sprawdzić - mam 1000km trasy to sprawdze bo tak z subwooferem w bagażniku to nawet lusterka latają ;-( Odnośnie pukania miałem myśli tak jak by ktoś stukał w pedał sprzęgła. Nie chodzi tu o odgłos(chodź to swoja drogą) a o drgania.
Odnośnie audio, jak zrobiłeś drzwi aby Ci nie "grały" od basów ?
Lothien - 06-07-2009 13:59
SrebnaStrzała dobrze ci radzi. Sprawdź dziwne odgłosy i drgania które mogą pojawić się na pedale sprzęgła, jak się pojawia to prawdopodobnie leci dwumasa. Przy wysprzęgliku są inne nieco objawy mianowicie będziesz miał problemy z wbijaniem biegów przy włączonym silniku, lekkie opory, szarpnięcie itp. jak zgasisz silnik biegi będziesz mógł zmieniać gładko.
Jak wymieniałem wysprzęgliki to zapłaciłem 570zł (część) + 560 zł robocizna.
Przy czym "fachowcy" uszkodzili mi coś w lewym wahaczu, rozerwali osłonę przegubu wewnętrznego i narobili coś ze sprężarką (jeszcze nie udało mi się ustalić co) ale potwornie piszczy w przedziale 1800-3000 obrotów.
Ogólnie radzę sporządzić dokładny protokół zdawczy i przy odbiorze dokładnie sprawdzić auto bo później możesz mieć takie problemy jak ja i nagle może okazać się że wymiana wysprzęglika będzie kosztować cię masę nerwów i kasy:/