ďťż

Które świece z allegro do 2.3 benz.

Zobacz wypowiedzi

Które świece z allegro do 2.3 benz.





senda2 - 16-11-2009 15:04
Które świece z allegro do 2.3 benz.
  Pytanie jak w tytule. Jest ich dużo , mówię oczywiście o motorcrafcie.




Przemek_PC - 16-11-2009 15:54

  Z tego co pamiętam do tego silnika przewidziany jest tylko jeden typ świec AGPS 22P1.



Mario16 - 16-11-2009 16:52

  Z tego co pamiętam to nie dostaniesz ORYGINALNYCH na allegro a z tego co widzę to masz LPG więc nie polecam eksperymentować bo w efekcie wyjdzie drożej ! Niestety nasze silniki mają specyficzne świece i nawet nasza "Iskra" nie może rozkminić patentu na silnik 2,3. Owszem są zamienniki ale będziesz miał z nimi problem, przyśpieszanie, szarpanie, itp. To samo tyczy się kabli !! Masz tu link na sklep do Forda polecam bo już tam kupowałem:
http://ewcar.pl/pl/product/browse?ca...=107159&page=2



senda2 - 16-11-2009 17:49

  Dzięki za podpowiedż .
Mam jeszcz jedno pytanie.
Wykręciłem ostatnio swiece i zauważułem , że są okopcone , Tak chyba nie powinno być?
Jak myślicie co może być przyczyną .?




Mario16 - 16-11-2009 18:53

  Jeśli są okopcone na czarno to znakiem tego że nie dają iskry a przyczyn może być parę. Tak jak pisałem w tym silniku (na LPG) iskra jest istotna. Zacznij od świec, potem kable, a dopiero na koniec cewki. Jeśli chodzi o 1 i 2 to koniecznie Motorcraft, cewki znajdziesz tańsze (np: bosch) nie musisz koniecznie Motorkraft-u (bo nie oni je robią). Mam kumpla gazownika i wytłumaczył mi że na LPG przepala rdzeń w świecach i kablach ! Choć wyglądają jak nowe to nie dają odpowiedniej iskry. Nie daj sobie wmówić że są specjalne świece do LPG bo to BZDURA ! Mają obniżoną ciepłotę ale na zimnym silniku nie można odpalić na benzynie :)
I jeszcze jedno przy wymianie świec zapisz sobie które były najgorsze potem będzie Ci łatwiej stwierdzić czy wymieniać kable czy cewkę :P



senda2 - 17-11-2009 09:23

  No to na początek pójdą świece AGPS22P1 lub AGPS22PP1.

A teraz ciekawostka.

Kupiłem z bratem Galusia 2.0 ghia 96 r.Po uruchomienu silnika wogóle nie wchodził na obroty.Każdy forumowicz od razu pisał by żeby sprawdzić świece,przewody ,cewki ,lambdę ,przepływkę i jeszcze bóg wie co.Przypadkowo zaprowadziłem owe autko do tłumnikarza ,żeby wymienić tłumnik bo to samochód dla siebie więc nie ma co spawać tylko trzeba wymienić i mieć spokój.Okazało się ,że środkowy tłumnik był pełen wody i syfu z wydechu.Jakże się zdziwiłem kiedy po wyjechaniu na ulicę Galuś się nie dławił i szedł jak burza(za dużo powiedziane przecież to 2.0).
Oszywiście kat też poszedł w odstawkę .(mimo,że był dobry ,sprawdzaliśmy)



Przemek_PC - 17-11-2009 10:22

  Nie tak dawno był post o duszącym się powyżej 3000obr/min Galaxy 2.0, pierwsze co napisałem to sprawdzić tłumiki :)



senda2 - 17-11-2009 12:00

  Racja sorki nie zauważyłem ale sam wiesz ,że jeśli ktoś tego nie doświadczy może traktować taką sytuację za mało porawdopodobną.



Przemek_PC - 17-11-2009 17:42

  Przeżyłem to w Mondeo.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •