który to trzeci wtrysk
Bodzio 1 - 04-11-2007 12:29
który to trzeci wtrysk
Witam, mam pytanie wydajace sie banalne ale jak zlokalizowac 3 wtrysk tzn. liczyc stojac nad silnikiem i liczyc od lewa do prawa czy z miejsca kierwocy?.Czasami sa ponumerowane, ja szukalem i nie znalazlem. Potrzebuje 100% pewnosci, a dodam ze ford wskazał na wymiane trzeciego.
motorek26 - 04-11-2007 13:27
itaj pierwszy cylinder jest od strony rozrządu a kolejność 1 2 3 4
subratri - 04-11-2007 14:17
zawsze pierwszy cylinder jest po przeciwnej stronie koła zamachowego
Krzychu32 - 04-11-2007 14:38
Czyli jak staniesz przed silnikiem przy otwartej masce to od ciebie pierwszy to nr.1 a potem 2,3 i 4
Pozdr
motorek26 - 11-11-2007 00:18
Cytat:
zawsze pierwszy cylinder jest po przeciwnej stronie koła zamachowego
i tutaj sie kolego grubo mylisz są silniki gdzie pierwszy jest właśnie od koła zamachowego nie wiesz chyba za dużo na temat silników
pozdrawiam Motorek 26
subratri - 11-11-2007 01:36
Cytat:
tutaj sie kolego grubo mylisz są silniki gdzie pierwszy jest właśnie od koła zamachowego nie wiesz chyba za dużo na temat silników dawaj przyklad jednego!!
[ Dodano: 11-11-2007, 01:41 ]
widzialem raz silnik w ktorym tlumik drgan skretnych byl zawieszony na wolnym koncu walu, ale to nie kolo zamachowe... jak dasz przyklad takiego silnika to wyrzuce moje ksiazki :)
motorek26 - 11-11-2007 09:31
Cytat:
dawaj przyklad jednego!!
silnik DEUTZ ma liczone od tyłu nie wiem czy słyszałeś o nim ale są takie silniki
mario82 - 11-11-2007 09:35
Cytat:
Cytat:
subratri - 11-11-2007 11:59
Cytat:
silnik DEUTZ ma liczone od tyłu nie wiem czy słyszałeś o nim ale są takie silniki witam to sprobuje sprawdzic bo gdzies mialem instrukcje od Deutz 720 kW
Cytat:
Francuskie silniki diesela np 1,4 Tdci w Fiescie jak tak to masakra :) ale we francji wszystko jest mozliwe.
ale fakt, przrzucilem dzisiaj troche literatury, i faktycznie, numeracja od wolnego konca walu jest PRZYJETA ZASADA a nie norma, osobiscie nie widzialem takiego i do tej pory o takim nie slyszalem :) ale juz chyba slysze. Cytat:
nie wiesz chyba za dużo na temat silników nie wiem wiele na temat silnikow trakcyjnych fakt.
dziwi mnie tylko ten Deutz bo troche go przewalkowalem, gdyz to sa silniki HP zazwyczaj a tylko z przypadku i potrzeb rynku trafily do autobusow, ale postaram sie to sprawdzic.
[ Dodano: 11-11-2007, 12:07 ]
i juz wiem wiecej.
silniki Deutz, jako silniki maszyn specjalnych (z zalozenia) nie podlegaja normie iso 1204:1994