ďťż

Kupno Focusa 1.8 TDCi 2002 r. - PYTANIA

Zobacz wypowiedzi

Kupno Focusa 1.8 TDCi 2002 r. - PYTANIA





mitu4 - 30-08-2007 12:32
Kupno Focusa 1.8 TDCi 2002 r. - PYTANIA
  Witam serdecznie,

chciałbym kupić Forda Focusa z silnikiem 1.8 TDCi 115KM z 2002 r. Czy moglibyście podpowiedzieć mi, na co powinienem zwrócić szczególną uwagę? Czytałem, że modele z przed 2003 r. posiadały kilka mankamentów, np. problemy z wtryskiwaczami, rdzą, itp. Bardzo proszę o wszelkie informacje.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.




thermalfake - 30-08-2007 14:27
co chwilę tworzy się nowe wątki odnośnie tego tematu, wystarczy przejrzeć listę



mitu4 - 30-08-2007 15:39
tak, rzeczywiście bywają dyskusje na temat tego, co się psuje w tych samochodach najczęściej, które ile palą itp. przepraszam, jeżeli się powtarzam, ale nie znalazłem nigdzie informacji na temat tego, na co należy zwrócić szczególną uwagę kupując konkretnie 1.8 tdci 115 z 2002 r. wiem, że wiele zależy od rocznika i że te sprzed 2003 r. mają trochę więcej wad

chodzi mi o to, co powinienem konkretnie sprawdzić kupując ten samochód, po czym poznać, że coś jest nie tak i co powinienem wymienić w pierwszej kolejności po zakupie samochodu.

pozdrawiam



nider12 - 30-08-2007 15:51
no idziesz na łatwizne ale niech i tak będzie .
http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=35902
http://forum.fordclubpolska.org/viewtop ... wtopic.php?
http://forum.fordclubpolska.org/viewtop ... 160fa0e809
30 sekund przeglądania fora i już mi się nie chce kopiować postów . Zimne piwo i czytaj .......... ( przy TDCi ważna jest jakość paliwa)
Pozdrawiam i życze udanego zakupu




sapienti - 30-08-2007 16:13
Jestem szczęśliwym użytkownikiem takiego właśnie rocznika i z dokładnie takim motorem. Poprzedni właściciel nigdy nie miał problemów z silnikiem, przestudiowałem też oryginalną książkę serwisową poprzedniego właściciela (Niemiec - serwisował praktycznie do dnia sprzedaży Polakowi), auto nie miało żadnych napraw czy remontów. Co do rdzy to zależy, jak się trafi, mój nie ma ani śladu, ale przed zakupem oglądałem kilka z trafionymi drzwiami i klapami bagażnika, podobno ciężko się z tym uporać. Nie wiem czy to czasami nie kwestia fabryki, z jakiej auto pochodzi (mój jest akurat składany w Saarlouis - Niemcy).
Z rozmowy z mechanikiem z całkiem przyzwoitego warsztatu specjalizującego się w Fordach wynika, że nagminnie padają rolki napinacza paska wieloklinowego (rolka 40 zł, czas wymiany 10 min.), wtryski przy byle jakim paliwie. Często też zdarza się stukanie pedaliery, może porządnie wystraszyć, chociaż to pierdoła :)
Jak dla mnie auto rewelacja zarówno pod względem osiągów, jak i komfortu jazdy (zwłaszcza z mocą 115 PS)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •