ďťż

[MK III ] buczenie w prawym kole

Zobacz wypowiedzi

[MK III ] buczenie w prawym kole





garciu - 05-08-2010 08:32
[MK III ] buczenie w prawym kole
  Witam serdecznie szanownych użytkowników.
Pojawił się w moim aucie taki oto problem,podczas jazdy po łuku w prawo,lub podczas krótkich skrętów w prawo,słychać charakterystyczne buczenie które ustaje po wyprostowaniu toru jazdy.Objaw wskazuje na łożysko które zostało wymienione.Niestety po tym fakcie nastapiła niewielka poprawa.Płyn w zbiorniku wspomagania o.k,irytujące buczenie nadal jest.Poradźcie prosze gdzie szukać przyczyny?

pozdrawiam,
Tomek.




steell - 05-08-2010 11:01

  przód czy tył? może spaprali tarczę hamulcową podczas wymiany



muli9 - 05-08-2010 15:21

  a wiesz chociaz jakie lozysko zalozyli? bo moze jakas tania lipa...



garciu - 05-08-2010 20:23

  Cytat:
przód czy tył? może spaprali tarczę hamulcową podczas wymiany problem dotyczy łożyska koła przedniego,co to znaczy spaprali tarczę hamulcową?




garciu - 05-08-2010 20:25

  Cytat:
a wiesz chociaz jakie lozysko zalozyli? bo moze jakas tania lipa... tak wiem,łożysko firmy Hart,oczywiście zamiennik,jednak na takie samo wymieniałem w piascie lewego koła i było, a raczej jast o.k



muli9 - 05-08-2010 20:30

  Cytat:
jednak na takie samo wymieniałem w piascie lewego koła i było, a raczej jast o.k tak ale .... zauwaz ze klocki z prawej strony tez zuzywaja sie szybciej - dlugo sie kiedys zastanawialem dlaczego tak jest - i okazuje sie ze za to sa winne nasze drogi a dokladnie ruch prawostronny, drogi sa tak robione ze prawe kolo jest bardziej dociazone niz lewe dlatego o rownomiernym zuzyciu nie ma mowy



steell - 05-08-2010 21:33

  hart to kiepski zamiennik wcale bym się nie zdziwił gdyby padło po 20 km



muli9 - 06-08-2010 08:33

  jak dla mnie to FAG albo SKF - na to nie ma co zalowac



davidcie - 06-08-2010 10:07

  Cytat:
hart to kiepski zamiennik wcale bym się nie zdziwił gdyby padło po 20 km Prawda to, czytając tydzień temu o wymianie łożyska na tym i innych forach wiele razy pisali, że nawet po kilkuset padło, buczało, zatarło się. Po wymianie na nowe (też Harta) czasem no problem, czasem - dalej problem. Zależy jak trafisz, bo chłopaki chyba mają problem z kontrolą jakości.

Objawy wskazują bardziej na łożysko niż tarczę - ta jest nieruchoma względem płaszczyzny koła? I podczas skręcania nie powinno jej się nic dziać.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •