ďťż

[mk1] 1.8TD (nie zawsze) falujące obroty...

Zobacz wypowiedzi

[mk1] 1.8TD (nie zawsze) falujące obroty...





MateuszCHUDY - 15-02-2009 20:30
[mk1] 1.8TD (nie zawsze) falujące obroty...
  Witam! problem wygląda tak, że czasem zaczynają falować obroty... nie zawsze nie dawno wszystko było ok. jest to od niedługiego czasu... podczas postoju na wolnych obrotach silnik zaczyna lekko falować są, że tak powiem równe fale a nie jakieś nadzwyczajne odchylenia i nie są one na tyle duże aby widać było ewidetnie to na obrotomierzu aczkolwiek zdarzają sie i takie że widać... zauważyłem tzn usłyszałem że słychać równomierne jakby cykanie do fali obrotów czy ktoś ma jakieś sugestie? Zaczyna sie to raczej na nagrzanym silniku na zimnym po odpaleniu jest raczej ok... Pozdrawiam i prosze o jakieś pomysły




jakob61 - 15-02-2009 21:24

  Witam.
Przyczyn może być wiele ! ale na początek sprawdz działanie silniczka wolnych obrotow lub termostatu woskowego w zależności w co masz wyposażony silnik i oczywiście czy boster przy pompie wtrysk nie przepuszcza ropy, wychodzi z niego taka metal rurka na niej kawałek gumowej i dalej metalowa ... zdejmujesz gumową i sprawdzasz czy nie pokazuje się paliwko .



MateuszCHUDY - 15-02-2009 22:01

  jeżeli chodzi o ten termostat woskowy który pociąga linke na pompie to nie działa wiem bo sprawdzałem wogóle sie nie rusza... chodzi o ten termostat który jest przykrecony do podłużnicy tak? zresztą jeżeli chodzi o drugą dzwignie która reguluje predkość wolnych obrotów czyli ta do której podłączone są 2 linki to żadna z nich sie nigdy nie napina czyli ta podłaczona do obiegu płynu chłodniczego też...



MateuszCHUDY - 15-02-2009 22:04

  jakob61, jeżeli byś mógł to prosze Cie bardziej zrozumiale uporzadkuj sugestie co do wtrysku bo nie zrozumiałem?




mencli - 16-02-2009 19:26

  na końcu dźwigni tej od wolnych obrotów jest mała śrubka ona jest od regulacji wolnych obrotów więc najlepiej pokręć delikatnie ją a falowanie ustaje, ale jeśli to falowanie jest takie minimalne jak piszesz to może nie warto w ogóle nic ruszać :-)



MateuszCHUDY - 16-02-2009 21:19

  Gdy obroty nie falują trzyma poziom ok. tych ksiazkowych 850 a więc mija sie z celem napinanie obrotów na wyższe bo przyczyna leży gdzie indziej... czekam na dalsze sugestie zorientowanych w temacie



uro2 - 17-02-2009 10:41

  Może zacina się,któryś wtrysk.U mnie było podobnie,dolałem do zbiornika preparatu ko czyszczenia i smarowania wtrysków(chyba stp o ile dobrze pamiętam), mają to na każdej stacji.Obecnie nawet się nie zająknie.



MateuszCHUDY - 18-02-2009 21:17

  uro2, być może bo słychać cykanie...? nie jestem pewien ale ciekawi mnie czy zaciety wtryskiwać mógłby cykać...? spróbuje... i dodam że zdażyło sie dla "mendy" plunąć z tłumika przy przygazowaniu... podkreślam że zdarzyło sie to może z 2x
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •