ďťż

MK1 TDDI - pytanie o turbosprężarkę

Zobacz wypowiedzi

MK1 TDDI - pytanie o turbosprężarkę





jabol13 - 23-08-2008 13:21
MK1 TDDI - pytanie o turbosprężarkę
  przy jakich obrotach powinna załączać się turbina?




Madaw - 23-08-2008 13:52

  ok. 1200 obr/min



jabol13 - 23-08-2008 13:56

  hmm u mnie załącza się powyżej 2000 co może być przyczyną ? czy jest możliwość regulacji ? czy może jakaś poważna usterka



kolopeter - 23-08-2008 14:24

  z tego co wiem ,to turbo kreci sie caly czas, a odczucia moga byc,ze zaczyna podawac powierrze przy tych predkosciach obrotowych. ostatnio jakis misiek plakal ,ze mial pozne doladowanie. przyczyna byl egr.
egr jest zdaje sie przed turbina, wiec jesli spaliny leca spowrotem na dolot, to turbina bedzie wolniej rozpedzana. najlepiej to zaslpic egr na chwile nawet i zobaczyc, czy sie polepszy




phantom-kk - 23-08-2008 18:18

  "Włączenie" przy 1200obr./min. jest ledwo wyczuwalne (słyszalne jak jedziesz np. między blokami), większy kop jest przy 2000-2100obr./minutę.



webool - 27-08-2008 03:31

  Cytat:
ok. 1200 obr/min Bzdury :562:
Odczuwalne działanie turbiny jest powyżej 2000 do 2000 jest tzw" turbo dziura"



Madaw - 27-08-2008 10:34

  Może i odczuwalne jest, ale turbo pracuje już od 1200 obr/min, tylko, że nie na najwyższych obrotach. Jeździłem Focusem 1.8 TDDI i jakoś turbo dziury nie było, ciągnął odczuwalnie już od ok. 1500 obr./min, może coś Ci się dzieje?



phantom-kk - 27-08-2008 14:06

  Ja wciąż jeżdżę Focusem ( :fcp2 ) i pierwszy, cichy świst słyszalny jest od ok. 1200obr/min i już da się jechać, wyczuwalny mocniejszy kop następuje przy ok. 2000obr/min - turbo się rozkręca.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •