[MK2] 1.8 TD Problem z odpowietrzeniem układu paliwowego
elmo_mc - 08-01-2009 18:46
[MK2] 1.8 TD Problem z odpowietrzeniem układu paliwowego
Witam
Zrobiłem w aucie zabieg usunięcia pompki ręcznej i mam teraz mały problem z odpowietrzeniem układu.
Mianowicie:
Jak odpowietrzę układ i odpalę auto, to po 10 minutach pracy na wolnych obrotach pojawia się powietrze w miejscu gdzie kończy się metalowy przewód paliwowy. Owe powietrze dostaje się do pompy i wariują mi obroty. Próbowałem odpowietrzać układ z 10 razy i za każdym razem pojawia się powietrze. Wszystkie przewody założone są przezroczyste, każde łączenie zaopatrzone w opaskę zaciskową. Wszystkie szybkozłączki wyeksmitowane.
Może jest gdzieś jeszcze po drodze do zbiornika jakieś połączenie przewodów paliwowych?
Zwariuję przez te auto :565:
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
motorek26 - 08-01-2009 19:14
jeżeli pozbyłeś sie pompki recznej to jaki zastosowałeś filtr paliwa :fcp9
Cytat:
Może jest gdzieś jeszcze po drodze do zbiornika jakieś połączenie przewodów paliwowych? przy samym zbiorniku są jeszcze przewody i złączki
elmo_mc - 08-01-2009 20:37
Założyłem filtr paliwa od jakiegoś vw turbo diesla pojemności 1.6 i powiem, że nie zauważyłem żadnej różnicy.
Cytat:
przy samym zbiorniku są jeszcze przewody i złączki Te złączki trzeba z kanału atakować czy jakoś od góry ? :fcp1
motorek26 - 08-01-2009 23:41
fotel z tułu wywalasz do góry i pod dywanem masz okrągły dekielek otwierasz go i tam jest pływak i przy nim masz złączki
jeżeli założyłeś taki filtr to mogłeś założyc pompke ręczną np. coś takiego http://allegro.pl/item507613574_pompka_ ... uszka.html
elmo_mc - 09-01-2009 08:22
Musze założyć bo teraz żeby odpowietrzyć układ trzeba ssać rure :fcp2