ďťż

[MKI] 2.0 zetec przegrzewanie sie silnika

Zobacz wypowiedzi

[MKI] 2.0 zetec przegrzewanie sie silnika





kowal 112212139 - 03-04-2008 16:52
[MKI] 2.0 zetec przegrzewanie sie silnika
  witam mam problem z przegrzewaniem sie silnika w mondeo mk1 96 rok 2.0 zetec skrzynia automatyczna
jak jade po trasie to wszystko jest ok a jak wjade w miasto i jade jakies 300-500 metrow wolno i stane na swiatlach to juz sie silnik gotuje jak wlaczyc klime to silnik wraca do normalnej temperatury juz wymienilem termostat i czujnik (ten w obudowie termostatu) ktory podaje temperature do komputera ale to totalnie nic nie pomoglo wentylatory sie wlaczaja ale dopiero jak woda zaczyna sie gotowac i w tym samym momencie wyrzuca wode do zbiorniczka wyrownawczego jak zostawic silnik na biegu jalowym i odkrecic korek w zbiorniczku to w momencie jak wlaczaja sie wentylatory wyrzuca plyn przez zbiorniczek !!! czy to moze byc uczczelka pod glowica do wymiany ??? slyszalem ze tam jest jeszcze trzeci czujnik ktory wlacza wentylatory ale w obudowie sa tylko dwa gdzie moze byc ten trzeci ???
:fcp11 :fcp11 :fcp11 :fcp11




motorek26 - 06-04-2008 18:25

  jeżeli odkrecasz korek i wyżuca ci płyn to jest normalny objaw bo ukałd wodny jest układen zamkietym i działa podciśnieniowo jak odrecisz korek powyżej temp 80 st.C to tak bedzie sie działo gorzej jak wyżuca ci płyn jak jest korek zakrecony może to być objaw wydmuchanej uszczelki lub nawet pęknietej głowicy jak byś potrzebował głowice to daj znać na pw



Kefir - 06-04-2008 23:45

  Standardowo są chyba dwa czujniki: na obudowie od dołu - od wskaźnika i na obudowie od góry - od komputera, a trzeci? nie mam pojęcia, jak już to może coś od klimy?
Sprawdź jeszcze, czy termostat się otwiera, bo na małym obiegu w trasie da się jechać, ale w mieście będzie się gotować, no i jeszcze możesz powąchać, czy ze zbiorniczka wyrównawczego nie czuć spalin. Sprawdź dobrze termostat.



ST6 - 07-04-2008 00:27

  U mnie takie objawy oznaczały uszczelkę głowicy. Teraz czekam na kasę, żeby to naprawić.
Znajdź warsztat, który będzie w stanie zrobić test obecności spalin w płynie chłodniczym. Trwa 15 min, kosztował mnie 25 zł i niestety wykazał CO2 w płynie.




cornholio01 - 07-04-2008 11:44

  moze byc uszczelka,ale przedtem sprawdz dobrze cały układ chłodzenia - moze zapowietrzony?,jednak bardziej bym stawiał na uszczelke
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •