P O M O C Y
tomaszz-31 - 05-12-2006 09:06
P O M O C Y
Witam – moja historia zaczyna się w chwili kiedy peka sprezyna w przednim zawieszeniu, po naprawie (wymienilem kpl) i przejechaniu paru kilometrow zaczyna szarpac kierownica przy hamowaniu. Mechanik wymienia tarcze kpl , klocki i manzete *chyba tak to brzmialo*. Nastepny etap to trasa z Bydgoszczy do Dublina. W Anglii znowu zaczyna szarpac kierownica – z początku delikatnie… Dodatkowo zaczynaja wyc lozyska. 2 tyg temy zleciłem naprawe wymiany łożysk :lewy przod i kpl. tyl oraz kpl sprzęgło ( zaczęło się ślizgać na 4 i 5 biegu i mechanik stwierdzil ze do polski już nie dojade). Zapłaciłem 950E przejechałem 60km i samochod szlak trafil! Przy ruszaniu lewe przednie kolo szarpie , sprzęgło puszczone plynnie daje odgłos metalowego klik, jak już ruszam to cos zgrzyta! Wyglada to tak jak bym chciał włóczyć bieg bez sprzęgła, po zdjęciu kola i podniesieniu przodu tarcza bije gora dol. Wibracje przy hamowaniu oczywiście nie ustąpiły.
Proszę o pomoc – wycie zniknęło ale poza lekko ślizgającym się sprzęgłem nie miałem problemow z tym autkiem a teraz to nie da się tym jeździć. Wiecej informacji mogę dac o 20 polskiego czasu
frompoland - 05-12-2006 11:32
tomaszz-31, zmien nazwe postu bo mod moze ci to zamknac i usunac... nie daje sie takich tematow na forum
jaro - 05-12-2006 12:09
jest wiele elementów Twojego problemu.
Bicie przy hamowaniu było opisywane w kilku miejscach i dotyczy nawet mojego auta z którym nie mogę sobie poradzić do dziś/a wymieniłem wszystko/. ZSamo bicie wpływa na uszkodzenia łożysk które będą po czsie "buczeć".
Natomiast przy ruszaniu stuki u mnie powstały po takiej samej naprawie jak Twoja i problem dotyczył przegubów zew. i wew. ale nie powiem dokładnie.
tomaszz-31 - 05-12-2006 14:31
przepraszam za tytul tematu ale nie mam juz sily na ten samochod
[ Dodano: 2006-12-05, 14:32 ]
strarcilem 1000 E i nie jestem zadowolony cos sie popsulo po ostatniej naprawie - wymianie sprzegla