ďťż

Różnice w silniku i układzie napędowym w 1,8TDCI

Zobacz wypowiedzi

Różnice w silniku i układzie napędowym w 1,8TDCI





nikus21 - 11-04-2009 08:56
Różnice w silniku i układzie napędowym w 1,8TDCI
  Witam
Mam zamiar kupić foczke i narazie zbieram wszystkie za i przeciw.
Moje pytanie jest takie czy istnieją znaczące różnice w budowie koła dwumasowego i sprzegła w silnikach 1,8TDCI chodzi mi o przejście MKI od MKII?
Czytałem o możłiwości zastąpienia koła masowego które jest jednym ze słabych punktów tak zwanym sztywnym kołem zamachowym. Ktore ma podobno dłuższa żywotność.
http://www.allegro.pl/item604876787_..._1_8_tdci.html
Jednak nie widziałem tego rozwiazania nigdzie dla silnika 1.6 i 1.8 w mkII.
Czy jest to możliwe i czy ktoś z takim rozwiązaniem miał doczynienia.
Z góry dziekuje za odpowiedz
Pozdrawiam
Nikus




mizi_dr - 11-04-2009 10:35

  Kolo dwumasowe ma za zadanie czesciowo wyeliminowac drgania pochodzace od silnika przenoszone na uklad napedowy, kierownice.
Zakladajac sztywne kolo zamachowe napewno stracisz na komforcie.
Poza tym ruznica w cenie pomiedzy sztywnym kolem a dwumasowym praktycznie rzadna a po zalozeniu nowego, w zaleznosci jak bedziesz jezdzil, ale przejdziesz ponad 100kkm.
Kolejna sprawa to jak kupisz auto nie oznacza to ze bedzie mial padniete sprzeglo i bedziesz musial odrazu wymieniac, jeszcze mozesz sporo pojezdzic. Moze byc tez odwrotnie ale poczytaj sobie o objawach padajacej dwumasy i zwroc na to uwage przed kupnem.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •