ďťż

1,4tdci- jeszcze raz komunikat "eac fail"

Zobacz wypowiedzi

1,4tdci- jeszcze raz komunikat "eac fail"





adam759 - 23-10-2008 23:44
1,4tdci- jeszcze raz komunikat "eac fail"
  Witam Wszystkich .Dopadło i mnie.Mam "Fuzla" z 2003r. silniczek 1,4 tdci ,po rannym uruchomieniu i dodaniu gazu silnik przechodzi w tryb awaryjny i wyświetla się znajomy napis .Przejadę około 3 km ,silnik nabiera pełnej temperatury ,wyłanczam go ,ponownie odpalami i jeżdząc cały dzień ani razu nie mam już problemów .Jest to tylko rano .Byłem w serwisie w Gdańsku ,podłączyli pod kompa i nic ,komputer nic nie wykazał .Mogą dochodzić drogą dedukcji i gdybać wymieniając części .Czytając posty były różne przypadki ,niestety ja mam to tylko rano i jest to już codziennie .Może komuś coś przyjdzie do głowy.....czekam na wszelkie podpowiedzi.Pozdrawiam.




w115 - 24-10-2008 20:33

  Nie wiem co jest problemem u Ciebie ale na pewno wymienianie części do skutku jest najgłupszym możliwym sposobem.
Nurtuje mnie jedna istotna rzecz. Powiedz mi jak Ty to robisz że w około 3 minuty rozgrzewasz silnik do pełnej temperatury?? :fcp15



adam759 - 24-10-2008 20:58

  Witam ponownie ,napewno nie dam się nabić w butelkę nie będę drogą dedukcji wymieniać części ,natomiast silnik rozgrzewa się nie w trzy minuty tylko na odcinku trzech kilometrów ,wyjazd z osiedla ,trzy skrzyżowania w tym dwa razy światła ,trwa to w sumie około 10 minut.



rectosei - 24-10-2008 22:59

  Cytat:
Witam ponownie ,napewno nie dam się nabić w butelkę nie będę drogą dedukcji wymieniać części ,natomiast silnik rozgrzewa się nie w trzy minuty tylko na odcinku trzech kilometrów ,wyjazd z osiedla ,trzy skrzyżowania w tym dwa razy światła ,trwa to w sumie około 10 minut. To i tak dziwnie szybko jak na diesla, zwłaszcza jeśli mówisz o takich chłodnych porankach jakie są teraz.




adam759 - 25-10-2008 09:25

  Cóż ,jest tak jak opisałem i z temperaturą nie mam problemów .



Mar78 - 20-02-2009 07:42

  Dziś z rana mnie też to dopadło :( Po odpaleniu auta, poszedłem odgarnąć go z białego puchu... Po ok min. wsiadłem zapaliłem światełka i ruszyłem. Wszystko OK, aż do momentu... włączenia tylnej wycieraczki (w tym momencie, nie powiązałem ze sobą tych spraw) Na wyświetlaczu pojawił się EAC FAIL i podświetlenie zaczęło "pulsować". Zgasiłem silnik, odczekałem parę sekund, uruchomiłem - bez poprawy... Olałem temat, gdyż nie paliły się żadne inne kontrolki, a silnik nie stracił na mocy.
Po przejechaniu 400-500m, ponownie użyłem tylnej wycieraczki i w tym momencie WSZYSTKO WRÓCIŁO DO NORMY :fcp15

Nie bardzo wierzę, aż w takie zbiegi okoliczności...



adam759 - 24-03-2009 20:32

  Witam ponownie ,cóż pękła mi "gruszka" pompka paliwa i auto trafiło do mechanika-elektryka.Po zdemontowaniu pompki wraz z przewodami paiwowymi Fuzel się zapowietrzył.Dwa dni pracy mechanika ,wyczyszczone wszystko łącznie z pompą wtryskową i auto jezdzi ,jezdzi super ,pełna moc i wszystko jest ok, tryb awaryjny usunięty .Przy okazji tej awari elektryk zrobił gruntowny przegląd instalacji ,znalazł 7 błędów na kompie spowodowanych złym stanem instalacji połaczeń na kostkach-wtykach .Jestem pod wrażeniem .tak jakbym wsiadł do innego nowego auta.Także "Eac Fail" to poprostu awaria elektryki .Jeśli jest ktoś zainteresowany namiarami na mechanika (Sopot) to służę pomocą .



kodi1977 - 29-03-2009 12:03

  adamie759 wez poprostu zostaw swoj woz w warsztacie na noc i rano niech sami sprawdza nie koniecznie w serwisie forda dowiedz sie kto u ciebie w okolicy ma program fordowski w nieautoryzowanych warsztatach albo serwis boscha
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •