ďťż

2.0 TDDI awaryjność silnika

Zobacz wypowiedzi

2.0 TDDI awaryjność silnika





peterpz - 08-09-2009 20:40
2.0 TDDI awaryjność silnika
  Witam

Jest do sprzedania fajne mondeo MK3 ale w opisie jest, że silnik nie trzyma obrotów i nie wchodzi na wysokie obroty. Mój tata, mechanik samochodowy, pytał się o te diesle i mówi że to pompa wtryskowa. Wszystko by było super ale ponoć w tych pompach jest jakiś zaworek, który siada i trzeba regenerować całą pompę na nową (koszt 2700 zł), nie opłaca się kupować innej, używanej pompy, bo może za chwile wysiąść to samo. To jest ponoć bolączka wszystkich silników z bezpośrednim wtryskiem i na pompie Boscha (VW, Ople itd). Czy to prawda? Pytam tutaj, bo tutaj większa społeczność i więcej opinii. Czy nie można kupić w rocznikach 2001-2003 żadnego diesla?? Albo w jednym wysiada pompa wtryskowa za 2700, a w drugim (TDCI) siadają wtryski. Myślałem, że TDDI to bezpieczniejszy wybór ale teraz za 300 zł regenerują wtryski do TDCi wraz z wygenerowaniem nowego kodu wtrysku i dwuletnią gwarancją...




Papel - 08-09-2009 23:55

  ja swoim tddi jeżdżę od kwietnia zeszłego roku i silnik mi nigdy nie odmówił współpracy, jedynie co mi się dopiero w tm miesiącu przytrafiło to najpierw aku a potem elektryczna pompka paliwa. Ogółem jestem z niego bardzo zadowolony (choć akurat obecny miesiąc mnie dobił...)



ekokk - 09-09-2009 09:33

  witam
ja swoim śmigam ponad rok przebieg 223000 km i żadnych problemów ...... leje dobre paliwo (VERVA) i nic nie faluje
choć z klimą nie daje sobie rady..... działa jak chce
pozdrawiam............



s3c1k - 09-09-2009 11:53

  Swoim mondeo jezdze od roku i przy silniku jeszcze nic nie dlubalem (oprocz ciekawskiego sprawdzania co jest co :P )
Poprzedni wlasciciel zadbal o rury od turbo, ja musze zadbac niebawem o wsporniki intercoolera i generalnie wszystko jesli chodzi o sprawy silnikowe
leje do baku dynamic lotos od samego poczatku
ostatnio nawet wyjalem egr do przeczyszczenia ale ku mojemu wielkiemu zdziwieniu byl czysty :O ( doslownie pol milimetra takiej jakby suchej sadzy i nic wiecej)




s1masa - 09-09-2009 14:52

  Zaczynam już 3 rok z moim mondkiem... 208000 km i silnik chodzi jak burza.... nie mam lekkiej nogi, taknuje gdzie popadnie, na wszystkich stacjach juz tankowałem... jedynie co mam do roboty to zawieszenie...



dujek - 11-09-2009 15:42

  Witam ja jeżdżę już 8 miesiac mk3 2.0Tddi 115 i : padła mi pompka paliwowa ta przy zbiorniku (500zł), spręzyna od amortyzatora (zakupiłem dwie tylne ale używki od anglika,polecał bym nowe,bo to jednak spręzyna) no i w przewodzie od korektora ssącego była dziura stracił delikatnie moc ale zorientowałem sie po dziwnym syczeniu przy wyższych obrotach, no i korozja przednich drzwi, ale juz zrobione. Ogólnie wygodne autko, na strasy zajebiste.



franczesko - 11-09-2009 15:53

  mam styczność z silnikami TDCI jak i TDDI. W TDDi przy przebiegu 274tys km jedyna bolączka samochodu to falujące obroty na zimno, jeszcze sie nie dowiadywaliśmy o co kaman ale jak na taki przebieg ( samochód u jednego właściciela odpocztku) to pierwsza awaria w układzie zasilającym silnik jak i w całym silniku. Co do silników TDCI to wiadomo standard.



brono32 - 11-09-2009 16:06

  Witam,

moze mi ktos pomoże:

Mianowicie mam mondeo z 2002 roku TDDI i mam problem z zapalaniem tylko na cieplym silniku. Przy zimnym zapala bezproblemowo. Poczas zapalania silnika gdy jest ciepły, wskakuje tak na 400 obrotow potem po okolo 2 sekundach podnosi sie na 850 lub gaśnie Podczas gdy silnik ma 400 obrotow strasznie zgrzyta i piszczy, wiec szybko go gasze. Czesto juz przy drugiej prubie zapalenia wskakuje odrazu na 850 obrotów, a czasem musze go zapialic z 4 razy aby wskoczyl wkoncu na te 850 obrotow. Zauwazyłem ostatnio ze jak dluzej przytrzymam go na rozruszniku to wskonczy wkoncu na 850 obrotow ( nie zawsze) ale nie wiem czy to jest zdrowe dla silnika :/
Bardzo prosze o pomoc.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •