Booster
sabat1977 - 19-04-2009 19:41
Booster
Ostatnio wymieniłem membramkii i oringi w boosterze i nic to nie dało widać był dobry ale mam pytanie odnośnie śruby regulacyjnej. Nie zaznaczyłem ile gwintu było wykręcone ale widać u mnie to bez różnicy bo moge wkręcać i wykręcać śrubę silnik pracuje tak samo i moje pytanie czy to normalne że nie reaguje na ustawienie śruby?
wujek75 - 19-04-2009 20:21
Cytat:
czy to normalne że nie reaguje na ustawienie śruby? ...nie normalne - musi być reakcja silnika, zwłaszcza odczuwalna powinna być zmiana zakresu obrotów, w których podczas jazdy zaczyna efektywnie "ciągnąć" turbo...
....poza tym zanim założysz nowy temat użyj opcji "szukaj" - wątek poruszany był już wielokrotnie, więc szkoda się kolejny raz rozpisywać...
uro2 - 19-04-2009 20:35
Nie dalej jak wczoraj.
sabat1977 - 19-04-2009 20:35
Owszem temat boostera był wielokrotnie poruszany czytałem inne posty na ten temat i nikt nie opisywał takiego przypadku i pytanie brzmi dalej co może być tego przyczyną.
matrog19 - 19-04-2009 21:27
może trzepień ci sie wiesza... albo przy turbo spadł wężyk podciśnieniowy
Emmm - 19-04-2009 21:46
Zacznijmy od pytania: czy w ogóle odczuwasz moment "załączenia" turbo i przy jakiej prędkości obrotowej silnika?
Pozdrawiam
rustin - 19-04-2009 22:43
a moze ustawic tak zeby jak na luzie przygazuje to nie dymil wogole?teraz jak tak mam ok 3 zwoje(niecale 5mm od kontry do konca sruby)to jak mu przygazuje to pusci troche dymku czy to normalne?bo jakbym chcial zeby wogole nawet troche nie zadymi to musze go wkrecic tak na 1,5 zwoja czyli polowe jak teraz.