ďťż

Dlaczego silnik nie zapala? Rozrusznik kręci, paliwo i iskra jest.

Zobacz wypowiedzi

Dlaczego silnik nie zapala? Rozrusznik kręci, paliwo i iskra jest.





gsm18 - 07-06-2010 12:14
Dlaczego silnik nie zapala? Rozrusznik kręci, paliwo i iskra jest.
  Witam mam nastepujący problem z fordem ka rok produkcji 1997
1,3 benzyna problem jest taki że ma problem z odpaleniem kreci rozrusznik pompka paliwa podaje iskra jest ale samochód nie odpala a jak włączę bieg 1 i zatrzne krecic rozrusznikiem na biegu samochód zapali

wymieniłem czujnik położenia wału tak mi doradził mechanik ale nic to nie dało :(




vic86 - 07-06-2010 12:24

  Ja bym sprawdził kable. Może jest przebicie na którymś.



gsm18 - 07-06-2010 13:03

  kable nowe czasem jak zapali to będzie palił chwile silnik złapie temperaturę i jak go zgaszę odstoi z 5 minut znowu problem z zapalaniem



vic86 - 07-06-2010 16:10

  hmm to sprawdzaj po kolei sonda, świece, może kolejność kabli jest zła, zatkany filtr paliwa albo przewody




czx11 - 07-06-2010 23:10

  Czyli jak odstoji chwile to zapala? Moim zdaniem moze to byc czujnik temperatury. Mialem taki problem w polo, jak zlapal powyzej 70 stopni to nie palil. Jak byl zimny to bez problemu. Tez sugerowali mi czujnik polozenia walka ktory zakupilem i kosztowalo mnie to 280zł, okazalo sie ze byl walniety czujnik temp za 25zł.

pzdr



gsm18 - 09-06-2010 15:13

  teraz już jest taki myk że jak odpalam go na biegu kręcąc to jak jadę i się zagrzeje to gaśnie i nie odpali nie mam pojęcia co jest jedyne co zauważyłem to takie coś jak silniczek krokowy raz działa raz nie jak włączam zapłon i trzymam rękę na mim to są drgania a jak nie odzywa się to nie odpali czyli jak drga to samochód odpala a jak się nie odezwie to nie odpali



vic86 - 09-06-2010 17:25

  no to przeczyśc silnik krokowy. Ja ostatnio taki zabieg zakończyłem całkowitym sukcesem. tu masz info http://www.kaklubpolska.pl/zrob/silniczek/index.htm



TKr - 17-06-2010 15:48

  skrzynka bezpieczników robi jajca ? ale przelutowanie może być kosztowne...



skola - 20-06-2010 14:22

  wykręć sobie też świecę iskrowe, może kompresja



jarecki124 - 24-06-2010 07:50

  Zacznij od przeczyszczenia silniczka krokowego zabieg nie jest skomplikowany a i silniczek jest w dostępnym miejscu. Potem zobacz czujnik położenia wału korbowego, koszt nie duży więc nie będzie szkoda. No a jeśli to nie da rezultatu to podjedź gdzieś na komputer niech zczytają błędy i może niech się koleś przejedzie z tobą jak będzie podpięty i zobaczy czy parametry wszystkich czujników są ok.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •