drgania silnika podczas przyspieszania na 3, 4 i 5 biegu
tommcio94 - 22-03-2010 16:49
drgania silnika podczas przyspieszania na 3, 4 i 5 biegu
Witam
Mój problem:
zaczęło się od wymiany jednego wtrysku (skrajnego). Gdy jadę na pierwszym biegu jest ok na 2 też ale na 3 występują delikatne drgania (nie na kierownicy ale całego samochodu) na 4 i 5 biegu nasila się. Wyżej wymienione objawy tylko przy przyspieszaniu. Po przekroczeniu pewnej prędkości (5 bieg ok 140 km/h) problem zanika. Dodatkowo samochód wydaje z siebie dziwny klekot i spalanie wzrosło. Samochód charakteryzuje się ogólnym spadkiem mocy.
rafiraptor - 22-03-2010 20:01
U mnie, gdy padł jeden wtrysk mechanik powiedział, że byłby zdziwiony gdyby wkrótce nie padły następne. I faktycznie, po ok 2 tygodniach i 1 tys km siadły kolejne. Później, już po regeneracji wszystkich regularnie wywalało sprężynkę. I tak jeździłem z 500 km - sprężynka, 500 km i tak w kółko. W końcu wgrali mi nową mapę do kompa i jak na razie spokój.
tommcio94 - 22-03-2010 20:15
hmm ale ja jeżdżę już z 5 tyś km i mi nie padły wtryski. A co jeśli chodzi o te drgania bo to mnie najbardziej interesuje
rafiraptor - 22-03-2010 20:28
U mnie drgania i klekot występowały po wymianie wtrysków właśnie. Tłumaczono mi, że silnik musi się zaadaptować. Tyle, że nie trwało to tak długo. Może z tysiąc....A ustało na dobre gdy stałem ponad godzinę w korku. Ktoś z forum rzucił pomysł, żeby w takich wypadkach po prostu zostawić auto na włączonym silniku - niech sobie chodzi. U Ciebie dochodzi jeszcze spadek mocy i większe spalanie więc to chyba nie to. Będziesz chyba musiał zrobić przelewy i podpiąć do kompa.
tommcio94 - 22-03-2010 20:37
kupiłem nowy zaworek zamontuje go w starym wtrysku (który zresztą wyczyściłem) i włożę stary wtrysk i się przejadę może problemy ustąpią jak nie to będziemy myśleć dalej.
tommcio94 - 26-03-2010 16:57
wymiana zaworka nic nie dała-mechanik kombinuje czy to nie dwumasa