focus tddi1.8 2000r czy to objawy zepsutej pompy?
arturson4 - 05-01-2009 20:15
focus tddi1.8 2000r czy to objawy zepsutej pompy?
czesc , mam rebus niesamowity ?opisze to moze ktos cos doradzi, a mianowicie zrobilem w swieta jakies 300km wszystko ok,nastepnie autko stalo na mrozie caly dzien i lipa, nie odpalil,sprawdzilem swiece, trzy do wymiany, wymienilem komplet, dalej lipa nie pali mechanior mowi ze to pompa ... czy to mozliwe w czasie jazdy ponad 300km zadnych problemow, nagle postal cala noc nie pali i i pompa do wymiany?
Schem - 05-01-2009 20:30
:fcp3 :fcp3 Wszystko jest możliwe... Napisz co to znaczy "nie odpala".
Nie kręci, kręci, cyka, itp...
Może zamarzł, może pompa, a może jeszcze coś innego...
phantom-kk - 05-01-2009 21:24
Pompa raczej staje podczas jazdy (bo przegrzewa się elektronika). Ja bym stawiał na zamrożoną ropę. Wytrąciła się parafina i pozapychała wszystko (przewody, filtr).
Schem - 06-01-2009 08:20
Pozwolę sobie zacytować Kolegę z PW i proponuję prowadzić dyskusję tutaj, bo może komuś się przyda.
Cytat:
rozrosznik kreci super,auto stalo cala noc,zrobilem nim 300 km,i rano lipa, paliwo na wtryski pompa podaje,swiece wymienione, filtr tez, nie wiem co moze byc, a jeszcze jedno kreci, paliwo dostaje ale z rury ani dymka nie puszcza Skoro paliwo podaje, to układ paliwowy wygląda na sprawny. Czyli pompa też.
Filtr paliwa po wymianie mam nadzieję zalany ropą (pewnie by nie odpalił od razu po wymianie, ale wolę zapytać)
Skoro kręci (a mocno, czy tak sobie?) to aku i rozrusznik chyba też OK. Chyba, że kręci za słabo (bo przecież w dieslu rozrusznik musi zakręcić wałem tak, żeby zrobić odpowiednią kompresję)
Nie masz opcji, żeby wstawić go gdzieś do ciepłego?
Bo jak wykluczysz mróz, to pozostaje elektronika
Jeśli to wszystko jest OK, to pozostaje Ci diagnoza komputerowa...
Może być czujnik położenia wału, sterownik (choć trochę dziwne, że paliwo podaje) i pewnie jeszcze kilka innych rzeczy...
A nawet paprochy w g...ym paliwie...