ďťż

[Mk1] Kombi 1.8td Problem z odpalaniem;/

Zobacz wypowiedzi

[Mk1] Kombi 1.8td Problem z odpalaniem;/





ManioMS - 01-05-2010 12:46
[Mk1] Kombi 1.8td Problem z odpalaniem;/
  Witam, mam forda mondeo z 1995 roku, 1.8td i od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem. Jak rano próbuję go odpalić to zapala, wszystko jest ok, pochodzi z 8 sekund i gaśnie. Parę razy spróbuję odpalić i w końcu odpala. Oddałem go do mechanika i powiedział, że sprawdził czy przewody od układu paliwowego nie są gdzieś dziurawe, nie były(on tak mówi) więc powiedział, że trzeba wymienić podstawę filtra paliwa. Kupiłem używaną, założył nadal to samo, później stwierdził, że może pompa nie działa prawidłowo, oddał ją do jakiś magików do sprawdzenia i podobno jest z nią wszystko ok, więc powiedział, że używana podstawa pewno też jest nie dobra więc kupił nową założył i nadal to samo. Może ktoś miałby jakiś pomysł co z tym zrobić, ponieważ mechanik kasy nabrał, a problemu rozwiązać nie umie;/ Z góry dzięki za odp




dedal666 - 01-05-2010 13:59

  że tak głupio zapytam dlaczego zapłaciłeś mechanikowi za prace, której koniec końców nie wykonał?( zleciłeś mu naprawę auta i w sumie jej nie wykonał)



ManioMS - 01-05-2010 14:26

  tak na prawdę to 3 razy samochód do niego prowadziłem, bo za każdym razem jak coś zrobił to mówił że już jest dobrze i u niego odpalał, prowadziłem do domu i znowu to samo, ostatnim razem powiedział że jak będzie to samo to żeby przyprowadzić jeszcze raz to on zdemontuje tą nową podstawę wstawi tą co była i odda kasę, ale coś mi sie wydaje że nie ma sensu do niego prowadzić, a na serwis forda brak siana, tak więc zgłosiłem się tutaj z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu;/



uro2 - 02-05-2010 10:48

  Typowe objawy zapowietrzającego się układu paliwa
1. Jeżeli masz oryginalne przewody paliwowe wymień je na przezroczyste i zwykłe opaski ślimakowe-będziesz widział czy układ się nie zapowietrza.
2. Omiń podgrzewacz paliwa-w naszych warunkach klimatycznych jest zbędny a często jest powodem zapowietrzania.
3. Sprawdź świece żarowe,a jeżeli jeszcze ich nie zmieniałeś to wymień-nie są wieczne.
4. Sprawdź stan akumulatora i rozrusznika-warunkiem palenia od strzału jest krótkie kręcenie,ale szybkie.Jak rozrusznik będzie kręcił zbyt wolno będzie problem.

P.S.a auto zaprowadziłbym do niego żeby kasę oddał,a później sam próbował bym naprawić.Z tego co piszesz gość nie ma bladego pojęcia o dieselu a już na pewno niewiele wie o fordzie.




ManioMS - 02-05-2010 13:15

  świece są nowe, sprawdzę te przewody, chciałbym się dowiedzieć czy jak je sciągnę z pompy to czy nie zacznie mi pluć ropą z niej??



uro2 - 02-05-2010 14:22

  Nic nie będzie pluło.Jak ściągniesz przewody i założysz przezroczyste przy odpalaniu lekko się zapowietrzy i zgaśnie,ale drugi raz przytrzymasz na rozruszniku trochę dłużej i sam zaciągnie.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •