ďťż

[MK2]1.8TdPo ok3tys obrotow zapala sie kontrolka akumulatora

Zobacz wypowiedzi

[MK2]1.8TdPo ok3tys obrotow zapala sie kontrolka akumulatora





ernesto51 - 04-02-2009 19:39
[MK2]1.8TdPo ok3tys obrotow zapala sie kontrolka akumulatora
  witam mam problem po przekroczeniu okolo 3 tysiecy obrotow zapala mi sie kontrolka od akumulatora wie moze ktos czym to moze byc spowodowane i jak temu zapobiec




jakob61 - 04-02-2009 19:54

  Witam .
Najprawdopodobniej zaczyna padać alternator lub regulator napięcia .
Poszukaj przy pomocy ,,szukajki,,.... jest dużo postów na ten temat . :fcp1



Emmm - 04-02-2009 23:22

  Może na początek sprawdź paski...
Pozdrawiam



wujek75 - 05-02-2009 07:57

  ...dokładnie to samo przerobiłem około miesiąca temu - objaw ten sam - przyczyna wytarte pierścienie oraz prawie kompletnie zjechane szczotki...

....naprawiłem we własnym zakresie a przy okazji wymieniłem jedno z łożysk, które minimalnie szumiało - koszty kompletny szczotkotrzymacz = 10zł, nowy kołnierz z pierścieniami =25zł, łożysko SKF=6zł, czyli całość wyniosła mnie 41zł + moja robocizna (około 3 godziny spokojnej pracy). Cały ten zestaw dostępny był po prostu w sklepie, a przy cenie całego zestawu 41zł w stosunku do regenerowanego aleternatora około 300-450zł decyzja była tylko jedna...

...uwaga przy wciskaniu nowego kołnierza z pierścieniami ślizgowymi najlepiej jest go tuż przed samym wciśnięciem potrzymać ze 2-3 minuty w czajniku z wrzątkiem - wchodzi wtedy palcami :fcp1 ...

...dodam, że w tym modelu, który posiadasz regulator napięcia nie jest trwale zintegrowany ze szczotkotrzymaczem, więc nie ma potrzeby kupować kompletu... :fcp4
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •