ďťż

[mk2] elektryczny fotel kierowcy oraz obwod napinaczy pasów

Zobacz wypowiedzi

[mk2] elektryczny fotel kierowcy oraz obwod napinaczy pasów





robek88 - 02-07-2008 00:45
[mk2] elektryczny fotel kierowcy oraz obwod napinaczy pasów
  Witam,
mam problem ze sterowaniem przednim siedzeniem w pozycji pionowej - sterowane elektrycznie w plaszczyznie pionowej, przestało działać... zlokalizowałem usterke i okazało się ze przełącznik (podobny do tych z okien - tylko bez diody) przestał działać, kiedy juz naprawilem i podlaczylem opuscilem fotel do konca, podnioslem, ponownie opuscilem i znowu przestało działać, zamieniłem przełącznik na ten od sterowania szyby i tez nie działa, za to wyswietla mi sie teraz kontrolka airbagu ktora miga 4 razy czyli problem z obwodem napinaczy pasow bezpieczeństwa. z tego co zauwazyłem, sterowanie fotelem jest jakos połączone z obwodem napinaczy, kabelki pod fotelem sie schodzą razem tzn od zoltego konektora idzie kabel do czarnej skrzyneczki oraz do przelącznika w fotelu.... czy ktoś moze mi wytlumaczyć jak usunąć tę usterkę?

[edit]
zapomniałem tez wspomniec ze od tego tez momentu przy zamykaniu centralnego zamka i zalaczaniu sie fabrycznego alarmu nie migają kierunkowskazy, co działo się do tej pory...




motorek26 - 02-07-2008 10:55

  sprawdź bezpieczniki a co do napinaczy to było wiele razy opisane na forum wiec wystarczy poszukać



robek88 - 02-07-2008 11:16

  tak wiem, czytałem... pod siedzeniami sa skrzyneczki - ale odlaczenie i podlaczenie ponownie oczyszczonych nie pomoglo... dalej jest to samo... bezpiecznik ktory? bo w skrzynce pod maską wszystkie są wporządku ... miernikiem sprawdzalem czy jest napiecie na żółtych kabelkach, w sumie nie wiem czy powinno być czy nie, ale u mnie nie ma.... na zadnym z kabli pod siedzeniami...



motorek26 - 02-07-2008 23:45

  Cytat:
czy jest napiecie na żółtych kabelkach, nie bedzie żadnego napiecia a patrzyłeś na tych kabelkach obie kostki są dwie jedna jest ukryta pod plastykowym czarnym dekielkiem
sprawdź bezpieczniki te pod kierą który to nie wiem dokładnie




robek88 - 03-07-2008 10:39

  hmmm a o tych pod kierownica nic nie wiedzialem .... sprawdze jak autko wroci od mechanika... w sumie jak on naprawi bedzie spoko .... kostki sprawdzalem obie, na tyle na ile to mozliwe z na maxa opuszczonym fotlem... dziwi mnie fakt ze nie ma tam nigdzie napiecia skoro przeciez musze miec prad do fotela taki jak jest do sterowania oknami... a jeszcze takie pytanie.... czy rzeczywiscie obwod fotela jest polaczony z obwodem napinaczy czy to tylko tak z wierzchu wyglada ? moj mechanik twierdzi ze błąd trzeba usunąć i tak z komputera zeby zaczelo ponownie działać... w sumie to sie nie znam :fcp25



motorek26 - 03-07-2008 12:24

  Cytat:
moj mechanik twierdzi ze błąd trzeba usunąć i tak z komputera zeby zaczelo ponownie działać... a co ma komp do sterowania fotela jakiś głupek czy co ? poduszki też są sterowane z innego modułu i jak sie podepnie przez obd to nic nie wskóra
co do zasilania fotela jak sie nie myle to zasilanie dochodzi do przełącznika



robek88 - 20-07-2008 22:09

  dobra... airbag juz sie nie swieci ale dalej mam problem z siedzeniem i nie dziala mi dalej sygnalizacja świetlna podczas zalaczania alarmu... sprawdzałem bezpieczniki pod maska i pod kierownica i wszystkie są wporządku... nie wiem gdzie moze byc problem ... moze mi ktos pomóc?

poza tym potrzebowalbym jakiegos opisu kodowania alarmu (nie kluczyka i z gory prosze abyscie nie odsylali mnie do "wyszukaj", bo szukalem i wszyscy w tematach pisali zeby przeszukac forum bo byl ten temat juz wielokrotnie poruszany) jezeli gdzies jest takowa sensowna instrukcja na forum to prosze o linka,spędziłem juz kilka godzin na szukaniu tego, i to co znalazłem to kodowanie kluczyka - immobilizer, zamka centralnego, no i alarmu ale nie do mkII tylko innych



robek88 - 22-07-2008 13:35

  ten tego ... nikt nie popsul fotela w mondku II? ;P he... czy raczej nie da sie tego naprawic juz :P



Krzysk mkll - 27-07-2008 19:26

  oczyszczenie stykow od napinacza pomoze tylko trzeba pozniej skasowac dtc i lepiej nie kombinowac ze sprawdzaniem napiecia bo mozesz miec jaska po za kierownica lub na twarzy nie polecam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •