[MK2] silnik / zespół napędowy wyje po zmianie biegu
wacen - 22-09-2008 14:29
[MK2] silnik / zespół napędowy wyje po zmianie biegu
Witam,
Niestety nie znalazłem na forum więc postanowiałem zapytać...
Do tej pory moj mk2 1.8 /bena/ chodził cichutko jak dobry przecinak :) Niestety tylko do ubiegłego piątku ... :/
Teraz po zmianie biegu na wyższy np 1->2, 2->3 itp i dodaniu więcej gazu już PO zasprzęglaniu, silnik lub jakiś element zespołu napędowego zaczyna strasznie wyć. Najbardziej przy 2000->2500 obrotów. Nawet moja ładniejsza połówka twierdzi "że takich chamskich dzwięków jeszcze nie wydawał" :)))
Olej w skrzyni, pasek jakiś? Alternator? Łożysko?
Ech ludzie poproszę o jakieś wskazówki.
Dziękuje z góry za wszelkie sugestie :)
W.
STROMAN - 24-09-2008 23:47
A odczówasz jakieś drgania na kierownicy? Gałce zmiany biegów? Troszkę sprecyzuj :fcp3
wacen - 25-09-2008 18:41
Witam ponownie :)
Ech chyba się "potne" :/
Okazało się że to pompa wody zupełnie się rozpadła i zaczęła wyć jęczeć buczeć i co tam jeszcze potrafiła...
Właśnie wróciłem od mechanika... Wymienił pompe a przy okazji rozrząd bo nie pamiętałem jak długo jeździłem na starym więc przy okazji też to zrobił... NO I SIE ZACZELO .... Z DESZCZU POD RYNNE :567:
Teraz to tak wszystko buczy (dosłownie bardzo mocny buczacy dzwięk - hałas niemiłosierny) że wytrzymać nie idzie jak się jedzie... Dosłownie jakbym założył ze 2 tłumiki basowe ...
Co mógł mechanik spieprz...yc przy roobcie? Przy wymianie rozrządu idzie coś naruszyć przy wydechu (sory za głupie pytania) albo przy poduchach silnika? Nie mam juz siły...
Dzięki i pozdrawiam
W.
GARBOJAD - 25-09-2008 20:31
do wymiany rozrądu demontuje się górną poduszke silnika wtedy silnik może troszke się poruszać i może gdzieś sie rozszczelnił wydech