[Mk3] kombi klapa bagażnika
jd1963 - 05-09-2008 00:17
[Mk3] kombi klapa bagażnika
Witam,nie mogę jej w żaden sposób zamknąć,ani ręcznie,regulowalem zamek i bolec w podłodze,pilot nie posiada aktywnego przycisku ,kluczykiem tez nie mogę zamknąć .Centralny zamek działa,ale nie zamyka bagażnika ,bezpieczniki sprawdziłem są ok.Nie wiem co dalej robić.
Dziękuję za wszelkie porady
polaff - 05-09-2008 00:20
ale nie zatrzaskuje się zamek z bolcem czy zamek nie trzyma czy nie zamyka isę na klucz???
bo to trzy różne kwestie i trzy różne problemy mogą je powodować
jd1963 - 05-09-2008 00:23
Cytat:
ale nie zatrzaskuje się zamek z bolcem czy zamek nie trzyma czy nie zamyka isę na klucz???
bo to trzy różne kwestie i trzy różne problemy mogą je powodować -nie zatrzaskuje się zamek z bolcem
Art07 - 05-09-2008 11:46
Jezeli mikroprzełącznik w klapie bagażnika działa, otwieranie z wnętrza auta działa, to niestety padł zamek.
Też tak miałem i pomogła jedynie wymiana na drugi sprawny.
jd1963 - 05-09-2008 23:38
cd klapy bagażnika,rano wyjechalem do pracy i na miejscu okazało się że klapa dziala 100 na 100,wszystko ok.Ale to nie koniec moich problemow ,otóż od tygodnia szarpie mi silnikiem w czasie jazdy na benzynie i na gazie i nie pokazuje prędkościomierz.Byłem na kompie -błąd cewki zaplonowej A i B,SKASOWALI BŁĘDY ,WYMIENIŁEM ŚWIECE,bardzo dobrze 15 km;znów to samo ,do tego nie wchodzi 2 bieg i wsteczny ,wyłączę silnik 2-3 km dobrze ,znów to samo . Szukam przewodów zapłonowych (beru), czy te problemy moga być od przewodów?(nie iskrzą w nocy.)Czy ktoś miał takie cyrki?
Klimek - 08-09-2008 16:36
A czy jakies zasady dzialania przycisku na klapie (zawnatrz) ?
czasami mi otwiera, czasami NIE. Mowie o tych mikrostykach pod gumka.
Czy one zawsze maja dzialac?
Z wewnatrz przyciskiem dziala zawsze. kluczykiem zawsze.
janosik - 09-09-2008 11:00
Cytat:
A czy jakies zasady dzialania przycisku na klapie (zewnatrz) ? Zasada jest oczywiście taka, że ma działać zawsze jak przyciśniesz. Skoro czasem nie działa (odrzućmy przypadek, gdy samochód jest zamknięty) to mógł pęknąć metalowy element pod gumką popychający mikrostyk. W sprzedaży nie występuje. Można kupić cały panel (mikrostyk + "popychacz" + gumka + obudowa) za sto parędziesiąt złotych, ale jest lepsze, moim zdaniem, rozwiązanie: zdjąć tapicerkę klapy i odłączyć mikrostyk - klapa otwiera się wtedy z pilota w kluczyku i z przycisku na desce, a w czasie postoju na światłach nikt Ci jej nie otworzy.