ďťż

[MK3] Rosnąca temperatura ponad połowę skali

Zobacz wypowiedzi

[MK3] Rosnąca temperatura ponad połowę skali





gipsy2 - 24-10-2008 21:48
[MK3] Rosnąca temperatura ponad połowę skali
  Witam,

Generalnie w 95% samochód ma temperaturę po zagrzaniu ok. 1mm na lewo od pionowej kreski - czyli norma. Zdarzyło mi się dwa razy że podczas szybszej jazdy z prędkościami rzędu 120km/h na chwilę temperatura wzrastała w prawo (do pola przed czerwoną kreską) i prawie natychmiast malała do standardowego ułożenia. Wydaje mi się że było to podczas przyspieszania,ale nie ręczę . Do tego często mi pracuje wentylator na najwyższym biegu (mimo wyłączenia klimy). Próbowałem auto zagrzać też na postoju gazując go z 7-10 min na 2,5-3tyś obrotów i temperatura ani drgnie - jest cały czas 1mm na lewo od pionu,. Nie wiem co jest grane :).

Byłem też na kompie w ASO, jedyne co wykazał:
Moduły montowane opcjonalnie
Nieprawidłowy: ACM,FFH,LHID,RHID




motorek26 - 25-10-2008 09:59

  Cytat:
Próbowałem auto zagrzać też na postoju gazując go z 7-10 min na 2,5-3tyś obrotów i temperatura ani drgnie to powłanczaj światła awaryjne ogzrewanie tylnej szyby przeciwmgielne wszystko co tylko da sie włączyć i napewno go zagzrejesz



gipsy2 - 30-10-2008 17:59

  No problem nadal nie rozwiązany ...

W każdym razie zauważyłem że silnik ma problem z niedogrzaniem bo podczas jazdy przez ok. 10km wskazówka rośnie i czasem spadnie i potem znów rośnie,aby po czasie osiągnąć 1mm na lewo od pionu. I generalnie tak wskazówka po zagrzaniu zostaje,ale zdarza się (już zauważyłem że głównie przy wyższych prędkościach rzędu 120-130km/h) że co jakiś czas ona podchodzi prawie pod czerwone pole i po paru chwilach powoli opada na pozycję normalną czyli 1mm na lewo od pionu. Nie ma reguły czy naciśnę mniej czy mocniej gazu, nie ma też reguły kiedy wskazówka się dźwiga przy wyższych prędkościach .... Jak pyrkam sobie 80km/h to mogę śmiało przejechać ze 100km i w zasadzie nic się nie dzieje (choć już raz zauważyłem że leciutko przekroczyła pion na prawo). Dodam że często wentylator na najwyższym biegu pracuje.

Co nie domaga?
-Mały termostat (problem z chwilowymy wahaniami wskaźnika temp. gdy silnik się dopiero nagrzewa), ale on chyba nie jest odpowiedzialny za przegrzewanie się.
-Termostat? To by pewnie częściej się przegrzewał lub cały czas
-Pompa wody?



Zawika - 30-10-2008 18:24

  Włączający się często wentylator na najwyższym biegu, to już inna bajka(uszkodzenie).
Natomiast co do temperatury...oczywiści płynu w zbiorniczku jest ile trzeba.
Może czujnik temperatury niedomaga ?




barteziontko - 12-10-2009 23:46

  co bylo naprawiles?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •