ďťż

[MK3] USZKODZENIE OTWORU ŁOŻYSKA PODPORY PÓŁOSI NAPĘDOWEJ

Zobacz wypowiedzi

[MK3] USZKODZENIE OTWORU ŁOŻYSKA PODPORY PÓŁOSI NAPĘDOWEJ





filip19 - 17-01-2009 16:15
[MK3] USZKODZENIE OTWORU ŁOŻYSKA PODPORY PÓŁOSI NAPĘDOWEJ
  2 załącznik(i) Witam

USZKODZENIE OTWORU ŁOŻYSKA PODPORY PÓŁOSI NAPĘDOWEJ str. prawa - taka jest diagnoza wg mechanika.

Sprawa wyglądała do załatwienia ale okazalo się że częśc jest nie do kupienia.
W ASO Germaz Wrocław poimformowano mnie że część jest wycofana ze sprzedaży i nie da się jej kupić.

Posiadam MK3 130 KM TDCI 5G-tronic. 2002 r.
I tu pojawia się problem. Podobno ta część różni się w manulalu i automacie.
Do manuala można część kupić bez problemu a w automacie jest "wycofana"

Gdzie mam jej szukać ??? POMOCY

Pozdrawiam




szaqall111 - 17-01-2009 16:34

  Witam a powiedz mi jakie miałeś objawy stuki tak jakby w nogi pasażera?
a czy jak schodził z obrotów to takjakby opona o coś tarła???
daj znaki bo mam podobne objawy i nie mogę zlokalizować stukań i tarć z oklicy nóg pasażera



wicia.w - 17-01-2009 16:44

  filip19 a może sprawdź łożyska bo z tego co widać na zdjęciu to łożysko za słabo jest trzymane przez obejmę co powodowała jego obracanie w obejmie i jeśli nie jest za bardzo wytarta obejma to może wystarczy wymienić łożysko.



ocznik - 17-01-2009 17:12

  filip19, włącz allegro i szukaj takiej części z anglika, chociaż według mnie podpora w manualu i automacie jest taka sama ponieważ łożysko jest takie samo z tego co pamiętam (wymieniałem u siebie). Łożyska były te same dla typu silnika, inne dla 2.5 V6. Z tego co pamiętam podpora nie jest mocowana do skrzyni także raczej nie powinna się różnić. Najlepiej jedź do sklepu poproś od manuala i porównaj. Jak nie pasuje to zostają Ci szroty i allegro - napewno znajdziesz.

Jednak jak dla mnie wicia.w, pisze bardzo dobrą rzecz. dla mnie podstawa też nie jest wyrobiona zbytnio i wystarczy tylko wrzucić łożysko i dobrze skręcić.

szaqall111, takie są objawy, miałem to na początku posiadania swojego mondeo. najpierw stawiałem na niewyważone koło/ problem z oponą, jednak na kanale udało się zlokalizować uszkodzone łożysko. Piach z solą wyżarł uszczelnienie tego łożyska i się posypało. Koszt 265 zł jakieś 1,5 roku temu, i jest trochę roboty bo trzeba demontować całą półoś.




filip19 - 17-01-2009 17:43

  3 załącznik(i) Witam ponownie

U mnie objaw był następujący: jak ruszałem na początku było słychać delikatne szu szu szu, które potem ustępowało i tyle.
Mechanik znalazł usterkę szukając innych stuków w zawieszeniu.

Do wymiany mam łożysko ale niestety moje znacznie wyrobiło podporę i też ją trzeba wymienić

Na zdjęciu widać jak duży jest luz pomimo maksymalnego skręcenia obejmy z podporą.

Pozdrawiam



ocznik - 17-01-2009 17:53

  no skoro tak to szukaj z jakiegoś anglika może podpory - mnóstwo tego na części jest lub inne szroty.
rzeczywiscie patrząc na części forda łożysko jest do skrzyni MTX75, raczej nie do automatu, także mogłem wcześniej wprowadzić w błąd.



mascom - 31-01-2009 21:12

  No a i tak podpora jest już do wymiany więc może nie dałoby się skręcić jej oraz łożyska na jakimś kleju typu "płynny metal" lub jakimś innym podobnym wynalazku? Może pozwoliłoby to odwlec problem do nastepnej wymiany łożyska?



sebapl01 - 22-04-2010 16:12

  Witam!
Czy możliwe jest żeby jak zacznę jazdę w zasadzie nic nie słychać i nic nie trzęsie a po przejechaniu kilkudziesięciu km zaczyna jakby trząść i huczeć (trudno to określić), występują takie niewielkie lecz dokuczliwe na dłuższą metę drgania.
W zasadzie wszystko dzieje się jak samochód jest solidnie rozgrzany.
Czy to może być problem z łożyskiem podpory?
Pytam bo już sprawdzałem kilka razy opony, felgi, wyważenie, zawieszenie, geometrię a ciągle mam ten sam problem.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •