ďťż

[Mk3] Wtryski padły, po regeneracji... Sprężynka.

Zobacz wypowiedzi

[Mk3] Wtryski padły, po regeneracji... Sprężynka.





SrebnaStrzała - 28-12-2008 17:31
[Mk3] Wtryski padły, po regeneracji... Sprężynka.
  Witam
Jakies 30.000km temu regenerowałem wtryski. Od tego czasu więcej razy sprężynka się nie zapaliła i nie było stuków. Co jakis czas czyściłem wtryski produktami Xceramic. Dziś pojawiła się migająca sprężynka, auto przeszło w tryb awaryjny - utrata mocy. Wiem co nie co na ten temat bo już z nim walczyłem jakiś czas temu. Pytanie moje jest takie: Skoro auto wcześniej nie dymiło, nie stukało, teraz stuka tylko na bardzo niskich obrotach podczas dodawania gazu(ok 1100rpm) to czy to muszą być padnięte wtryski? Wcześniej nie odnotowałem tak jak pisałem, dymienia(tylko na starcie troche), stuków, falowania obrotów, problemów z odpalaniem(zawsze na dotyk) czy też gaśnięciem silnika.
Pompa paliwa wcześniej się nie złuszczała, więc ją wykluczam, natomiast turbina była trochę wilgotna na skrzydełkach jednak czy brak turbo powodowałoby stuki? Na ile to mogą być świece, oraz czy one mogłby by powodować te stuki ?
Pozdrawiam




motorek26 - 28-12-2008 18:40

  myśle że najlepiej bedzie podpiąć sie pod kompa i zczytać błędy jak sam widzisz masz dużo rzeczy podejżanych wiec myśle że tylko komp powie ci co mu dolega
Swiece żarowe możesz wykluczyć



SrebnaStrzała - 28-12-2008 23:05

  Cytat:
myśle że najlepiej bedzie podpiąć sie pod kompa i zczytać błędy jak sam widzisz masz dużo rzeczy podejżanych wiec myśle że tylko komp powie ci co mu dolega
Swiece żarowe możesz wykluczyć
Pewnie to nie jest też zablokowany wtryskiwacz ani błąd sterownika czyli szykuje sie kolejny wydatek;/
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •