[mkIII] przejscie kabla z komory silnika do wewnatrz
Klimek - 02-06-2008 22:23
[mkIII] przejscie kabla z komory silnika do wewnatrz
2001. TDDI. 90KM
Witam,
szukalem troche w historii ale nie ma za duzo na forum.
Jak najlepiej wejsc kablem zasilajacym do wnetrza samochodu?
Chcialbym podlaczyc wzmacniacz ale patrze pod ta maske i pomyslow mi brak.
Komus sie moze udalo to zrobic w MKIII ?
RECONDO - 03-06-2008 16:47
Tylko dwa wyjścia: przejść ścianę grodziową :fcp5 lub z prawej/lewej strony karoserii (słupek) i przeciągnąć pod błotnikiem.
trezus - 03-06-2008 22:54
Można przejść tam gdzie przechodzi główna wiązka z komory silnika do wnętrza samochodu. To jest po stronie kierowcy.Trzeba się przebić czymś ostrym w tym gumowym kołnierzu . Tylko trzeba uważać , żeby nie uszkodzić wiązki ,a jednocześnie żeby przeciągane kable nie dotykały blachy. Ja mam przeciągnięte dwa kable po 8 mm. :fcp26
Klimek - 03-06-2008 22:56
moim zdaniem tylko przez sciane grodziwa.
szukam szukam a tam nic nie widac.
trezus - 03-06-2008 23:04
Ja zrobiłem , tak jak to opisałem . Nie wierciłem dziur , bo i bez tego ładnie rdzewieje. :fcp5
A to przejście jest przez ścianę grodziową. :fcp4
RECONDO - 04-06-2008 08:15
Warto też pomyśleć po przebiciu kołnierza o uszczelnieniu nowych otworów. Ten kołnierz jest dobrze widoczny od strony komory silnika, z wnętrza auta jest zasłonięty matą wygłuszającą.
Barracuda - 06-06-2008 10:42
nie wiem jak w Mondeo ale w moim drugim aucie 206CC, tam gdzie idzie główna wiązka są dodatkowe "pypcie" które możńa wypchąć śrubkrętem np i masz dodatkowe przejście.
Tak robią kolesie jak zakładają audio lub alarm. Myśle że tak również jest i w Mondeo.
RECONDO - 07-06-2008 05:41
Niestety raczej tak nie jest :fcp5 Widziałem kilka kołnierzy i wszystkie były dobrze zabezpieczone.