ďťż

Problem Focus I TDCI, Dławienie przy redukcji biegów

Zobacz wypowiedzi

Problem Focus I TDCI, Dławienie przy redukcji biegów





chondzik - 20-01-2009 06:36
Problem Focus I TDCI, Dławienie przy redukcji biegów
  Witam

Mam problem. Od jakiegoś czasu pojawił mi się problem z dławieniem silnika. Dzieje się to przy redukcji z biegu wyższego na niższy i dodaniu gazu. Wczoraj pojawił się problem z migającą sprężynką. Proszę o pomoc.




Natiew - 22-01-2009 05:50

  Nie napisałeś jaki masz silnik ,ale jeśli to TDci to na 99,9% wtryski.



chondzik - 22-01-2009 06:38

  No silnik TDCI.

Ale sprawdzane juz to było. Proba przelewowa ok. Na kompie tez test ok.
I to dławi tylko przy redukcji i dodaniu gazu ale tylko na niskich obrotach do 1200.



Jester - 22-01-2009 07:42

  Cytat:
No silnik TDCI.

Ale sprawdzane juz to było. Proba przelewowa ok. Na kompie tez test ok.
I to dławi tylko przy redukcji i dodaniu gazu ale tylko na niskich obrotach do 1200.
Jeśli przy 1200 obr/min to wszystko OK. Ten silnik ciągnie od 1500. Jeśli redukujesz i masz 1200 obr/min to przy jakich obrotach jeździsz? 850?




chondzik - 22-01-2009 08:08

  Jeżdże okolo 1,5-2,5 tys.
Jeśli zredukuję bieg na niższy i w tym czasie dodam gazu ( przeważnie na dwójce i jedynce)- zdławi samochód. Jeśli robię to sama redukcję ale dodam gaz dopiero jak wejdzie na obroty - to nie ma problemu.



chondzik - 23-01-2009 12:46

  problem chyba z migającą spreżynka zniknął ( 200 km bez problemu ) - powodem był zatkany filtr paliwa , ale dławienie przy redukcji i wciskaniu pedału gazu pozostało.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •