problem z odpalenie focusa 1.8 dti
maniek_m8 - 03-04-2008 20:48
problem z odpalenie focusa 1.8 dti
Witam! Od wczoraj posiadam focusa 2001r. i już jestem załamany.Po zamknięciu drzwi kluczykiem i ponownym otwarciu nie można uruchomić auta.Posiadam jeden kluczyk z zieloną kropką(ten jest już trochę "wytarty") a drugi bez kropki.Po odłączeniu akumulatora na parę godzin i ponownym podłączeniu auto zapali. Do momentu ponownego zamknięcia drzwi kluczykiem wszystko jest ok.Proszę o pomoc.
Robert D - 04-04-2008 21:04
Napisz proszę więcej o zabezpieczeniach twojej Foki tzn jaki alarm i co się dzieje dokładnie gdy auto chcesz uruchomic jak zachowuja się kontrolki czy masz pilota ? Ja jestem nowym Forumowiczem więc witam Wszystkich ! Mam Fokę od roku , wcześniej Escort.
pawello - 04-04-2008 21:21
witaj , ja miałem podobnie problemy z odpaleniem foczki,chociaz posiadam dwa kluczyki jeden beł rozkodowany i immo blokowało zapołn ,ale po wizycie w ASO i zaprogramowaniu(koszt 95zł) smiga az przyjemnie .Nie zrazaj sie zaraz do autka .Pozdrowienia
maniek_m8 - 05-04-2008 01:00
dzisiaj rano auto nie zapaliło. Gdy byłem w pracy , ojciec odpalił auto ( trafił na jego dobry humor) i przejechał się kawałek. Na ok. drugim kilometrze auto zgasło i odmówiło dalej posłuszeństwa. Ojciec wrócił z wnuczkiem na plecach do domu. Po powrocie z pracy pojechałem do auta...otworzyłem drzwi i ku żdziwieniu auto odpaliło super. Teraz myślę że to wtrysk .W środę na 9 jestem umówiony w warsztacie na komputer .
QniczeQ - 05-04-2008 09:25
Focus dti, no pierwszy raz się z takim spotykam. Może masz silnik 1,8TDDi ??
maniek_m8 - 05-04-2008 17:00
mam silnik tdi.Auto nie posiada alarmu i niema pilota.Z odpalaniem jest różnie (raz odpala innym razem nie).Dioda immobilizera gaśnie(tak jak powinno być). Zauważyłem że silnik nie chce odpalić jak auto jest nagrzane. Dzisiaj byłem w warsztacie forda i podłączyli auto dokomputera.Stwierdzili że sygnał transpondera kluczyka zapłonowego PATS nie jest odbierany. Możliwe przyczyny:1)uszkodzenie kluczyka zapłonowego 2)uszkodzenie anteny PATS lub przewodów 3)uszkodzenie PCM. Kazali dorobić nowy kluczyk z immobilizerem i przyjechać z nim w celu zaprogramowania. Pojechałem do gościa żeby mi dorobił ten kluczyk ale on mnie umówił z innym fachowcem który ma konkretnie stwierdzić co jest grane.
maniek_m8 - 07-04-2008 17:05
dzisiaj okazało się że to pompa wtryskowa (porażka)