Problemy z FOCUSEM ciag dalszy:(
art.pl - 10-12-2006 11:15
Problemy z FOCUSEM ciag dalszy:(
Witam
A wiec znowu mam problemy z foka:(
po zrobieniu rozrusznika i wyminaie paska(juz bylem zadowolony ze samochodzik obrobiony) , wystapil znowu problem
Mianowicie samochod szarpie przy okolo 1800 obrotow bardzo gwaltownie po przeskoczeniu tych obrotow jest ok---po rozgrzaniu samochodu problem ten nie wystepuje
tak wnioskuje ze nastepuje to w trakcie zalaczenie turbo
problemu tego nie bylo przed wymiana rozrusznika i paska
z tego co zauwazylem byly odlanczane klemy--wyzerowany zegarek itp
jestem juz troszczeke podlamany tym samochodem:(
co radzicie prawdopodobnie nie obejdzie sie bez wizyty w ASO
a moze cos spaprali przy wyminie rozrusznika i paska??...tylko co?
pozdrawaim
[ Komentarz dodany przez: Skolmi: 2006-12-10, 11:16 ]
zmień treść tematu!
[ Dodano: 2006-12-12, 20:05 ]
Witam
Bylem w ASO podlaczyli pod kompa , znalezli bledy , skalibrowali wtryskiwacze
Zadowolony odpalam sprzet i.........................znowu to samo:(
jutro wracam z powrotem
Nigdy wiecej Forda:(
[ Dodano: 2006-12-13, 19:47 ]
Bylem ponownie w ASO
Wszystko dokladnie sprawdzili wszystko jest ok ,a problem pozostal:(
[ Dodano: 2006-12-14, 08:18 ]
Zauwazylem pewna przypadlosc
jak dodaje gazu troche ostrzej problem znika a jak bardzo lagodnie foka skacze
moze to Wam podsunie jakies pomysly??
[ Dodano: 2006-12-20, 08:25 ]
Witam
Samochodzik juz smiga
Przyczyna -- nie podpiete przewody od swiec:(
Podobno same sie odpiely
Mam nadzieje ze troche pojezdze , juz dosc ladowania kasy
Pozdrawaim
gregorek01 - 09-01-2007 00:57
Mam podobny problem przy niskich temperaturach.
1. Kiepsko pali, trzeba dłuuugo kręcić.
2. Jak jest zimny to przy przyspieszaniu ( łagodnym) zaczyna szarpać.
3. Na wolnych obrotach nie szarpie, przy mocnym przyspieszaniu też nie szarpie, i gdy silnik się rozgrzeje nie szarpie wcale. Jeśli odpowiednio długo postoi na mrozie to ponownie trudno zapalić i gdy naprawdę długo postoi to znowu przed rozgrzaniem szarpie podczas przyspieszania. Problem już gdy temp spadnie poniżej 10 st. C.
Co do przewodów od świec (żarowych) to nie rozumiem wpływu tychże na szarpanie po odpaleniu diesla ??? Przy zapalaniu ok, ale później to już nie grzeją wiąc wpływ na pracę silnika to żaden. ( jeśli się mylę to niech mnie ktoś oświeci)
Ja u siebie podejrzewam - świece co do odpalania, ale także jakiś czujnik temperatury silnika. ALe nie jestem specem więc przudałą by mi się też porada.
mondzio III - 09-01-2007 07:58
Cytat:
1. Kiepsko pali, trzeba dłuuugo kręcić. podstawa sprawdzić świece żarowe
a może układ paliwowy ci się zapowietrza
bychu81 - 14-01-2007 22:56
Witam
u mnie mam chyba ten sam problem
cieżko pali poniżej 10c ( startuje i gaśnie )
przy jedzie na zimnym silniku szarpie przy właczeniu sie turbo ( narazie delikatnie ) ale troszke takie to dziwne zachowanie
Zauważyłem jedno, gdy przekręce stacyjka na pozycję II ( grzanie świec żarowych ) kontrolka świecy gaśnie przekręcam kluczyk auto odpala i gaśnie
gdy zrobie tą samą czynność ale pozostawie go na pozycji II około 30 sec 40 sec samochód odpalam i nie gaśnie.
Co z tą świecą ponoć grzeje tylko 2/3 sec kontrolka ganie i auto powinno jechać
mi samochód po takim czasie nie pojedzie chodź kontrolka gaśnie
a jak go przytrzymam dłużej to odpala i nic tylko śmigać
macie podobnie ??
pozdrawiam
Niedziel - 14-01-2007 23:49
bychu81, mozesz miec cos od tych swiec ze slabo sie grzeja albo maja za male napiecie zeby sie dobrze nagrzaly....
pozdrawiam
art.pl - 01-02-2007 11:28
Witam
Potrzebuje szybkiej rady
Chyba pada mi regulator napiecia objawy-przygasania swiatel i zapalenie kontrolki od ladowania--jak odpale silnik jest ok , czasami przez klika dni nic sie nie dzieje
Mam mozliwosc kupienia za 160 zeta , miejscowy kowal krzyknal mi 300 zeta i 80 za wymiane
Jak sadzicie czy na pewno jest to regulator napiecia czy cos innego??
Moze ktos mial podobny problem??
czy jest problem z wymiana/??
moze ktos orientuje sie jakie sa lozyska w alternatorze-rozmiar
gregorek01 - 14-02-2007 00:43
Byłem w ASO w Olsztynie - BIG AUTO Handel. poprosiłem o test komputerowy silnika (170PLN) nic nie wykazało. Serwisant zaproponował test przelewowy (+28PLN) i wykazało że 3 wtryskiwacze do wymiany! Na 5 minut testu pierwszy zwrócił do obiegu ponad 70 ml paliwa a trzeci i czwarty coś ponad 30. Tak więc jestem niezbyt wesoły.
Z ciekawości spytałęm o koszty wymiany:
1. Jeden wtryskiwacz ~930PLN
2. wymiana 300 PLN
3. komplet przewodó paliwowych ( stare wysyłają na szrot) ~500 PLN
Całkowity koszt dla 3 wtryskiwaczy około 3600 PLN.
Czy macie kontakt do kolegi który nie drogo sprzedaje wtryskiwacze do TDCI, ile mniej więcej kosztowały by do Foki 1.8 TDCI 100PS z 2003 r.
art.pl - 14-02-2007 09:01
gregorek01--masz takie objawy jak ja mialem po wymianie rozrusznika tylk ze one ustapily i byly wina mechanikow , (patrz posty wyzej)
[ Dodano: 2007-04-26, 20:16 ]
Witam
He znowu sie zaczyna , dzisiaj zapalila mi sie kontrolka od poduchy , wylaczylem silnik wlaczylem i bylo ok
Pozniej ta sama sytuacja tyle , ze kontrolka sama zgasla
moze jakies sugestie??