Silnik dławi się przy wysokiej prędkości, dziwne dzwięki
wolft1234 - 04-06-2010 22:40
Silnik dławi się przy wysokiej prędkości, dziwne dzwięki
Witam!
Mam pewien problem ze swoim samochodem. Gdy jadę ok 100km/h i przy tej prędkości dodam gwałtowanie gazu to silnik zaczyna się dławić. Gdy powoli przyspieszam wszystko jest ok chociaż też dostaje zadyszki przy 3500obr na piątym biegu. Dławienie dzieje się przy wyższej prędkości przy obr 3500. Ma może ktoś pomysł? Druga rzecz to jakiś taki dziwny dźwięk "klik" przy ruszaniu na lub przerzuceniu na 2 bieg. Nie zawsze ale często to słyszę. Jeszcze jedna sprawa to dziwny dźwięk jak jadę szybko samochodem. Tak jakby zwierające się kable elektryczne. Dźwięk dochodzi z lewej strony na kierownicą. Ktoś pomoże?
MacieqZST - 05-06-2010 00:08
Może masz przebicie na kablach WN zobacz po ciemku czy ci iskra nie przeskakuje.
wolft1234 - 05-06-2010 22:15
nic nie widać niestety. a może to problem pompy paliwa?
andrzej_gorzynski - 07-06-2010 20:50
Miałem ten problem do dzisiejszego dnia.Fachowcy wymyślali różne części najlepiej wymieniali by odrazu cały silnik.Podpowiem że podłączenie do kompa nic nie wykazywało zero błędów,a on jak szarpał tak szarpał strzelał itp.(silnik bez instalacji gazowej)dusił się w granicach 2000 do 3000 obr.Ale do rzeczy bo już ględzę ,pojechałem do kumpla na szrot i wziąłem dla próby cewkę od wys.napięcia.Przełożyłem do swojego i stał się''cud ''autko chodzi jak lala .W mojej cewce zobaczyłem popękaną obudowę i czarne przepalenia miała po prostu przebicie.Dodam jeszcze ,że na zimnym silniku wszystko było OK ,a po uzyskaniu normalnej tem.pracy był horror ;brak mocy,dławienie, strzelanie w kolektorze.Obejrzyj kolego swoją cewkę by może to ten sam przypadek. Pozdrawiam
andrzej_gorzynski - 07-06-2010 20:58
Miałem ten problem do dzisiejszego dnia.Fachowcy wymyślali różne części najlepiej wymieniali by odrazu cały silnik.Podpowiem że podłączenie do kompa nic nie wykazywało zero błędów,a on jak szarpał tak szarpał strzelał itp.(silnik bez instalacji gazowej)dusił się w granicach 2000 do 3000 obr.Ale do rzeczy bo już ględzę ,pojechałem do kumpla na szrot i wziąłem dla próby cewkę od wys.napięcia.Przełożyłem do swojego i stał się''cud ''autko chodzi jak lala .W mojej cewce zobaczyłem popękaną obudowę i czarne przepalenia miała po prostu przebicie.Dodam jeszcze ,że na zimnym silniku wszystko było OK ,a po uzyskaniu normalnej tem.pracy był horror ;brak mocy,dławienie, strzelanie w kolektorze.Obejrzyj kolego swoją cewkę by może to ten sam przypadek. Pozdrawiam