ďťż

układ paliwowy a może elektryczny dziwne zachowania

Zobacz wypowiedzi

układ paliwowy a może elektryczny dziwne zachowania





radziobest - 13-08-2009 11:38
układ paliwowy a może elektryczny dziwne zachowania
  witam
jestem posiadaczem galaktyki mk1 1996r 2,0idohc lpg sekwencja od pewnego czasu mam dziwaczne zjawiska tzn przykładowo jadę 300km bez przerwy auto jest ciepłe gaszę wychodzę na 5 mniut wsiadam chcę go odpalić i tyle nie zapala rozrusznik kręci kontgrolki nieprzygasają zachowuje się jakby mu paliwa zabrakło po odczekaniu powiedzmy 10minut wkładam kluczyk i auto startuje bez najmniejszych problemów. zjawisko takie pojawia się cyklicznie co jakiś czas paliwa nie brakuje bo zawsze mam minimum 1/4 zbiornika benzyny takie zjawisko pojawia się nietylko przy długich dystansach ostatnio jeżdziłem po mieście po klijentach po 2-5km odpalanie gaszenie i przy 5 może 6 znowu nie mogłem odpalić odczekałem klika minut i auto zastartowało ostatnio również zauważyłem jakby na zimnym silniku troszkę trudniej zapalało jakby o jeden obrót więcej rozrusznika. wymieniłem świece ( motorkraft), przewody (bosch) wymienię jeszcze filtr paliwa ( ja nie wymieniałem a nieweim kiedy wymieniał go poprzedni właściciel) znajomy podpowiedział mi że może to wina kostki stacyjki ale nie wiem czy to akurat może być to
proszę podpowiedzcie mi gdzie można jeszcze szukać przyczyny może ktoś miał takie objawy
dodam jeszcze że na gazie pracuje normalnie i równo
z góry dziękuję za każdą podpowiedź
pozdrawiam




bary - 13-08-2009 21:05

  A może to wina imobilizera.
Nie wiem to tak trudno podpowiedzieć, może trzeba pod komputer się podłączyć.
Powodzenia.



gorny7 - 14-08-2009 08:03

  myśle że może nie trzyma wtryskiwacz gazowy i po wyłączeniu gorącego silnika samochód nie może odpalić spowrotem na benzynie bo jest po prostu zalany. jak odczekasz trochę gaz wyparuje i wtedy można odpalić



radziobest - 14-08-2009 15:26

  witajcie
dzięki za podpowiedzi
byłem u jednego mechanika i stwierdził że to nic innego jak wina któregoś przekaźnika w skrzynce bezpiecznikowej wyjął wszystkie rozebrał wymienił 1 z oznaczeniem 30 i jak na razie jest ok auto pali na zimnym i na gorącym silniku co dalej to się okaże ale napiszę w razie czego
jeśli chodzi o podpięcie pod komuter to w mojej mieścinie trzeba czekać na taką usługę 2 tygodnie bo takie są kolejki więc zakupiłem sobie interfejs ( a nawet dwa vag kkl obd i elm327 ) i sam postaram się sprawdzić jeśli się coś pojawi opiszę to w odpowiedziach może komuś się przyda
natomiast jeśli ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to bardzo proszę o podpowiedź
dzięki pozdrawiam




luckyluck76 - 14-08-2009 17:48

  Miałem ten sam problem i winny był ten sam przekaźnik numer 30, który odpowiada za pompę paliwa. Po wymianie problemy zniknęły.



radziobest - 14-08-2009 22:24

  witam
tak doszukałem się że ta 30-stka odpowiada za pompę paliwa już zamówiony koszt całe 17zł kraft mała rzecz a cieszy
dziękuję wszystkim za pomoc
pozdrawiam radziobest
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •