ďťż

zanim odpali trzeba krecić 10 sekund po odpaleniu kopci na biało

Zobacz wypowiedzi

zanim odpali trzeba krecić 10 sekund po odpaleniu kopci na biało





jaroo1 - 03-05-2010 18:31
zanim odpali trzeba krecić 10 sekund po odpaleniu kopci na biało
  Witam

Mam problem ze swoim sharanem na zimno tzn 15 stopni na dworzu i stoi po nocy zanim zapali trzeba krecić z 10 sek minimum jak zapali obroty skaczą jakby na 1200 na okolo 2 sekundy a silnik wywali zasłone dymną koloru bialego i smierdzi niespaloną ropą jak to wypluję z siebie to już ok ładnie się zbiera nic się nie dzieje przez cały dzień po postawieniu na noc znwu to samo na vag-u nic nie wychodzi. Stało się to praktycznie z dnia na dzień paliwo lane na shelu więc nie podejrzewam paliwa. Może jakaś porada albo mechanik z Łodzi .




czesioczesio1 - 03-05-2010 18:48

  nie ubywa Ci płynu chłodniczego ??



morit - 03-05-2010 18:55

  witam. miałem ten sam obiaw,daj do dobrego mechanika bo cię naciagną, ja miałem zapłon do roboty ale jak już wyciągną pompę to warto ustawic kąty i takie tam ,mnie to wyniosło 500zł z gwarancją.



easy_maniek - 03-05-2010 19:19

  Może to być uszczelka pod głowicą.Mój Galaxy w ogóle ciężko mi palił,najśmieszniejsze jest to,że jak prowadziłem go do mechanika z rozrządem zjechałem na cpn,po ponownym odpaleniu zaczął kopcić na biało i ryczeć,okazało się że puściło zabezpieczenie na napinaczu paska i diabli wzięli rozrząd i głowice.Koszt takiej imprezy to tylko 3200zł (czerwiec 2009).




jaroo1 - 03-05-2010 20:18

  Witam

Płynu nie ubywa raczej uszczelke wykluczam bo żadnego ciśnienia w zbiorniczku wyrównawczym nie ma olej czysty i ogólnie nie czuje nawet grama utraty mocy jak już odpali to lata jak ta lala tylko to odpalanie jutro jeszcze spróbuje ze zdjęta kostka z czujnika temperatury co i jak i umówiłem się na porządnego vag-a do gościa którego polecają znajomi taksówkarze.
Też stawiam że to coś z kątem zapłonu na pompie albo się zaczął zapowietrzać układ paliwowy bo objaw podobny.



malaki - 03-05-2010 20:26

  Miałem identycznie.Statyczny kąt wtrysku się zmienił,poluzowało się dolne koło na wale.;)



czesioczesio1 - 03-05-2010 21:39

  to jak uszczelkę wykluczasz to trzeba sprawdzić katy wtrysku jak nie pomoże to tak jak kolega wcześniej pisał trzeba się zając pompa
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •