Zawor bocznikowy powietrza (silnik krokowy) Mondeo
listek - 29-01-2008 01:09
Zawor bocznikowy powietrza (silnik krokowy) Mondeo
Mam pytanie, czy mozna wstawic silnik krokowy z Mk I do MK III? Jakie sa roznice miedzy tymi silnikami.Oczywiscie poza obudowa.
wrredusek - 29-01-2008 10:34
Różnice są wielkie już nawet w MKI silnik krokowy od 1,6 jest inny niż do 2,0
listek - 29-01-2008 11:04
Bo mam maly problem.W tym momecie jestm posiadaczem Mk III 1.8. Dwa lata temu Mialem Mk I 2.0. No i zostal mi z poprzedniego modelu nowiutki orginalny silniczek.Obecnie mam problemy ze zbyt niskimi obrotami jalowymi, sa stabilne,ale utrzymuja sie w granicy ok.700. Na wysokie obroty wchodzi bez problemu.Filtr powietrza nowy.Podejrzewam ten oto silniczek.Chcialbym to sprawdzic.A moze przyczyna tkwi gdzie indziej?
jakubbi - 29-01-2008 14:47
Obroty biegu jałowego w MKIII benzyna to okolice 750 + - 20 obrotów.
Jeśli podczas dojeżdżania do skrzyżowania obroty spadają w okolice < 500 , to czas przyjrzeć sie klapkom w kolektorze ssącym.
listek - 29-01-2008 17:12
Przy dojezdzaniu do skrzyzowania obroty spadaja do ok. 1200 pozniej opadaja do ok.700 sa stabilne,ale czasami wzrastaja do ok.1200 po czym opadaja spowrotem.Dzieje sie to tylko raz gdy przechodzi sie z wyzszych predkosci obrotowych.Taki nagly skok.