ďťż

Czerwona dioda w zegarku.....dlaczego miga...???

Zobacz wypowiedzi

Czerwona dioda w zegarku.....dlaczego miga...???





Krzysiek_WW - 14-05-2005 22:47
Czerwona dioda w zegarku.....dlaczego miga...???
  Witam wszystkich,

mam pytanie: co oznacza ta czerwona dioda w MKIII w zegarku?
dlaczego ona od czasu do czasu miga mi podczas jazdy?
co takie miganie podczas ruchu oznacza?
I jakie sa stany tej diody? (miga, pali sie na stale...i co oznaczaja)??

Pozdrawiam,
Krzysiek




ace2 - 16-05-2005 08:07
Ta dioda pokazuje stan pracy IMOBILAZERA. Mruganie to podczas jazdy prawidlowosc czyli nie uzbrojony a po zamknieciu auta i wlaczeniu alarmu powinna sie swiecic.



marcinowski - 16-05-2005 13:49
Dolanczam sie do pytania mam MKI z 96 roku po zaprogramowaniu nowego kluczyka stan jest taki po zapaleniu silnika swieci sie przez minute potem zgasnie pozniej zamruga 3 razy i juz sie nie zapali az do kolejnego zapalania samochodu.
Czy to jest normalny objaw?



adi - 20-05-2005 09:41
dołaczam sie do pytania mam mk1 z 93
  mnie sie zapala przy przekreceniu stacyjki na ok 10 sek potem gasnie i juz nawet nie zamiga podczas jazdy.
czy powinienem czekac z zapalaniem jak kazdorazowo zgasnie?
kluczyk mam zykły nie kodowany bo ostanio dorabiałem-zwykły "gwóżdź" a ten orginalny tylko z podswietleniem.
pozdrawiam i podpowiedzcie prosze?!




corejack - 20-05-2005 11:39
Nie wiem, jak z innymi wersjami; ok. rocznika '95 jeśli jest wszystko ok. to na postoju mruga jak w każdym przeciętnym alarmie, po przekręceniu klucza mryga szybko, jeśli się naciśnie przycisk na pilocie-zaświeca się na parę sekund i gaśnie, przy czym nie ma potrzeby czekania, aż zgaśnie. W czasie jazdy nie powinna mrugać czy się świecić. Jeśli się świeci, bądź mruga ileś razy-oznacza to prawdopodobnie kod jakiegoś błędu(chwilowy lub stały) w funkcjonowaniu immo. Tak sprawy się mają u mnie. Ponieważ miałem już awarię immo, obecnie dioda po uruchomieniu praktycznie robi, co chce :P Podejrzewam ,że po naprawie można skasować wyświetlanie błędów tylko w serwisie, ale tu mogę się mylić.
Przed awarią było dokładnie tak, jak opisałem. Przewinął się ten temat tu już parę razy, postaram się więc zrobić parę fotek-może one rzucą nieco światła na to urządznie.



ace2 - 20-05-2005 15:51
Widze ze sa niejasnosci wiec zacytuje instrukcje do MIII:

"Wlaczenie zaplony wylacza uklad o ile zostal prawidlowo rozpoznany kod kluczyka. Lampka kontrolna w zegarze zapali sie na ok. 3 s a nastepnie zgasnie.

Jezeli lampka kontrolna miga przez ok. 1 min a nastepniezaczyna migac w nieregularnych odstepach czasu oznacza to, ze uklad nie rozpoznal kodu kluczyka. Nalezy wowczas wyjac kluczyk a nastepnie ponowic probe.

Jezeli uzyto kluczyka z nieprawidlowym kodem nalezy odczekac 20s przed uruchomieniem pojazdu za pomoca prawidlowo zakodowanego kluczyka."


Teraz chyba juz wszystko jasne.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •