ďťż

Głośny świst turbiny

Zobacz wypowiedzi

Głośny świst turbiny





kris4 - 10-02-2010 15:49
Głośny świst turbiny
  Co może być przyczyną głośnego świstu jakby z turbiny. Turbina wymieniona, rezonator (bo chyba tak to się nazywa) wygięta plastikowa rura nad turbiną, olej, filtry, miska myta, intercooler myty. Auto ogólnie nie chodzi tak jak powinno a od uruchomienia turbiny słychać bardzo głośny świst, w pierwszym momencie jakby pracowała na sucho. Po zdjęciu delikatnym wyjścia, jakby przestała świszczeć. Podejrzenie katalizatora, ale jest czysty. DPF-a już nie mam, wyrzucony, z softa w V-tech. Czego dalej w tym aucie szukać??? Czy tą turbinę jeszcze raz sprawdzić??? Jak nie to co???




Jester - 10-02-2010 20:40

  Szukaj nieszczelności za turbiną. Może rura pękła przy mocowaniu - standardowa usterka przy tym silniku.



rejmont - 10-02-2010 20:46

  A może mało oleju w silniku ?? Albo zła lepkość...



maureliusz - 10-02-2010 21:09

  Słaby punkt w tych silnikach to mocowanie intercoolera do bloku silnika:-) Lubi pękać w tym miejscu i potem świszczy. Sprawdź sobie.




krzysiek l - 10-02-2010 21:12

  moze nieszczelnosc,a moze czegos niedopatrzono zreszta sprawdz turbine jak wyglada przewody ,olej ,filtry, [stawiam na nieszczelnosc przewodow] oby pozdrawiam



kris4 - 12-02-2010 15:45

  Tyle że ten świst jest ewidentnie z suszarki, a olej jest 5W40 więc nie powinno być problemów. Przewody posprawdzałem, są całe.



kris4 - 12-02-2010 15:49

  Ale jeszcze się zastanawiam, czy może to być wina programu który miałem robiony. Jak turbina była słaba to program ją ciągnął, ale jak wsadziłem new to może przeładowuje???
Czy może to być tego wina??? Jak nie to czego jeszcze szukać??? Smarowanie jest dobre, wyjąłem turbine i na wywazarce wyszło że dane ma książkowe, czyli z nią jest ok.



ADIAS - 12-02-2010 17:56

  przy wiekszym ciśnieniu moze sobie gdzieś uchodzi trzeba oblukać ile wyszło na hamowni ? start był z 90 czy 109 ps



krzysiek l - 13-02-2010 13:07

  jak jest inny program to ok duzo laduje i odrazu wiec sam gwizd narazie moze byc z wysokiego doladaowania a pozatym --szybciej wykonczysz turbine normalne



kris4 - 14-02-2010 21:45

  Wyjąłem turbinę i zawiozłem ją do sprawdzenia, dane wyszły książkowe. Więc wsadziłem ją jeszcze raz, i nic nie świszczy, tylko jak jest silnik rozgrzany to na 4 i 5 czasami się zatnie, dokładnie przy 2 tys. obrotów, tak jak powinna się załączyć suszara. Trzeba mu odpuścić i potem znów jedzie. A na hamowni wyszło mi za pierwszym razem 88koni, a za drugim z całkowicie rozwaloną turbina 74, z 88 zrobili mi 104 i moment 290
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •