Jakie obroty na luzie w mkI 1.8TD?
szum-szak - 21-08-2005 20:16
Jakie obroty na luzie w mkI 1.8TD?
Jak w temacie. Wiem, ze ksiazkowo powinny byc 875 plus - minus 50 - ale u mnie najlepiej chodzi i najmniej trzęsie silnikiem, jak ma 1000obr/min. Przy nizszych pracuje nieregularnie - i jęczą paski... Czy to normalne i jak wplywa to na spalanie? Dodam, ze wtryskiwacze sa w porzadku!
zdzichop - 21-08-2005 20:34
Przy nizszych pracuje nieregularnie - i jęczą paski... TO nie jest normalne. Wyzsze obroty biegu jalowego mają wplyw na spalanie, zwlaszcza w czasie jazdy miejskiej! Chyba czeka Ciebie a raczej Twojego mkI kombi 1.8TD wizyta u mechanika
szum-szak - 21-08-2005 21:04
mechaników boję się bardziej, niż dentystów... co jeden to inna wersja - zrobią mi mętlik w głowie a ja będę zarzucać forum setkami pytań... tak sobie myślę - czy może to być wina brudnego filtra paliwa? być może na wolnych obr. nie ma siły zaciągać paliwa z baku i dlatego przy ~850 pracuje nieregularnie... poza tym reszta jest ok... nie kopci, kopa w miarę ma... w miarę możliwość proszę jednak o podanie Waszych prędkości obr. na luzie...
zdzichop - 22-08-2005 09:08
Moje predkosci obrotowe jak w książce.
Aha, Przypomnialem sobie o filtrze powietrza. Może trzeba go obejrzeć?
A jak tam paliwo?
szum-szak - 22-08-2005 09:49
filtr powietrza ma 2000km dopiero, paliwko z neste a oni biora ponoc z grupy lotos; dzis zabiore sie jeszcze za wklad filtra paliwa...
zdzichop - 22-08-2005 14:36
Wyczytalem,że przy pompie wtryskowej reguluje się bieg jałowy i bieg jalowy szybki oraz czas powrotu do biegu jalowego.Jeśli masz literature, to może tam znajdziesz odpowiedź na swoje dylematy.
pozdrowlenia. :))
szum-szak - 22-08-2005 16:35
literaturę mam - mało tego - ustawianie poszczegolnych prędkości biegu jałowego mam juz w małym palcu - tylko problem jest taki, ze przy parametrach ksiazkowych silnik nie pracuje plynnie i bardzo nim telepie... szukam przyczyny tego stanu rzeczy - i zaczalem od wtryskiwaczy... ale niewiele pomoglo... natomiast nie chce sluchac mechanikow, bo oni zaraz wymienialiby pompe, przewody, bak, wtryskiwacze, uszczelki i filtry - tak ze koszt wynioslby wiecej, niz to auto jest warte...