nie trzyma obrotow i gasnie na luzie
ducki1985 - 06-01-2010 12:13
nie trzyma obrotow i gasnie na luzie
:!!:witam mam taki problemik z moim foka. mam benzynke poj 2000 z rocznika 2000 i ostatnio zauwazylem ja byly te wieksze mrozy ze po odpaleniu obroty wskoczyly mu na 1100-1200 i zamiast trzymac spada do 500 i silnik zaczyn a przebierac praktycznie sie dlawiac na rozgrzanym juz tego nie ma albo jak tempwraturka jest wieksza. No i nieraz zgasnie mi na drodze jak mu sprzego wdusze i dodatkowe objawy to jak stoi na luzie i mu wdepne obroty do 5-6000 tys to jak spadna to gasnie mi autko i dzieje sie to na benzynie jak i na gazie wie moze ktos co to moze byc ??
mk_szeryf - 06-01-2010 20:04
przeczyść silniczek krokowy a jak to nie pomoże to jedź na komputer koszt ok 60 zł może trzeba będzie go wymienić.
korek007 - 06-01-2010 20:52
Objawy te niby wskazują na silnik krokowy, lecz jeżeli ustępują one przy wyższych temperaturach otoczenia lub po rozgrzaniu silnika, to raczej należałoby szukać innego źródła.
kotlina1 - 06-01-2010 23:00
to napewno jest silniczek krokowy mialem takie same objawy przeczysc i bedzie GITARA
GregRek - 06-01-2010 23:18
Panowie, może mi ktoś powie gdzie w fokusie 2.0 jest ten cholerny silnik krokowy. Ja wiem, że dużo o tym było na forum ale ja nie mogę go namierzyć ani od góry ani od dołu... Tam gdzie jest przepustnica - po drugiej stronie mechanizmu z cięgnami jest "coś" ale jak dla mnie to bardziej czujnik położenia (wychodzą 3 kabelki). Help!
korek007 - 07-01-2010 18:29
Cytat:
Panowie, może mi ktoś powie gdzie w fokusie 2.0 jest ten cholerny silnik krokowy........ Witam
Szukaj czegoś takiego
http://ford.sklep.pl/pl,product,3218...kowy,ford.html
piko36 - 07-01-2010 22:23
no mi tez koledzy na zimnym gasnie ale jak sie zagrzeje to u mnie na odwrót obroty czsem przy wciśniętym sprzęgle lecą do 3 tyś i po chwili spadają do normalnych.
czym większy mróz tym gorzej!
pietryn084 - 13-01-2010 17:10
Witam ja też tak mam identycznie tylko że jak ten silniczek mi przeczyścili miało być niby dobrze a tu lipa...mechanik zamyka klapę i auto gaśnie dziwne...i tak za każdym razem jak zamyka klapę gaśnie mówią że jest zwarcie na instalacji od gazu coś z masą ale jutro mają niby zrobić to napisze czy pomogło a to że tak się dzieje to wina silniczka krokowego no i może łapać lewe obroty także trzeba otworzyć maskę i posłuchać czy nie słychać uciekającego powietrza zlokalizować przewody i po dociskać.
Idzix - 14-01-2010 17:30
miałem podobnie w poprzednim aucie jaki masz rodzaj wtrysku ja miałem walnietą podstawe przepustnicy i zasysał lewe powietrze wymien i po problemie a jesli juz na jałowym to silniczek krokowy wymien to bo jak bedziesz tak jeździł to zadna przyjemność ja miałem tak samo odebrałem auto auto chodzi po 15 czasami 40 albo i 100 km przejechanych na nowo to samo pedał dziwny miękki sie zrobił i wiekszy luz gasisz auto odpinasz krokowca i przekrecasz kluczyk przyłuz noge do gazu ale żeby nie było oporu poczujesz jak pedał odskakuje do własciwej pozycji :p
pietryn084 - 17-01-2010 13:01
Witam jak wcześniej pisałem że się odezwę co i jak z autem czy zrobili...no zrobili ale tak na 70% bo jak odpalę to nie gaśnie już chwile powirują obroty i za jakiś czas jest ok przeczyścili krokowca no i niby instalaecja do wymiany elektryczna że instalacja robi zwarcie i dlatego tak skaczą te obroty mi się nie chce w to wieżyc ale teraz są tacy mechanicy 3 dni robili 140 zł zawinęli i nie do-końca zrobione!!!!