ďťż

Transponder w Focusie 2004

Zobacz wypowiedzi

Transponder w Focusie 2004





bartek_75 - 23-02-2010 13:28
Transponder w Focusie 2004
  Witam,
Jaki transponder do immobilizera występuje w Focusie z 2004 r.?
Dokładnie chodzi mi o to jaki transponder muszę kupić żeby dorobić kluczyk?
Mam tylko 1 kluczyk z pilotem, drugi zaginął. Po otwarciu kluczyka są w nim białe cyfry 482 i pod nimi 200.

Pozdrawiam.




mkaminski100 - 24-02-2010 13:34

  Transponder kupujesz razem z kluczem, ale problem jest z jego kodowaniem. Musisz albo w serwisie dopisac numer nowego transpondera do komputera auta albo dac komus kto przeniesie numer z dobrego na ten nowy (zrobi kopie).
No chyba, ze jestes elektronikiem i wiesz czym zaprogramowac. Stare dzialaly na 433.92 jak pamietam czyli tak jak bramy garazowe...



bartek_75 - 24-02-2010 13:47

  Ale chodzi mi o to jaki transponder (typ - czerwony, niebieski, a dokładnie symbol transpondera ), bo są chyba różne rodzaje. Wiem że trzeba programować.



mkaminski100 - 24-02-2010 14:32

  Jak widzisz masz las odpowiedzi odnosnie typu. Jak chcesz zapytaj sie na elektrodzie, ale nie spodziewaj sie, ze bedzie wieksze zainteresowanie. Ludzie bronia tego z czego maja pieniadze, reszta nie wie i idzie do tych pierwszych i im placi.
Generalnie "czerwony" byl w starszych Fordach, Focus MKI ma "niebieski", MKII juz nie ma znaczonych tak kluczy, ale kupujac klucz dostajesz odpowiedni transponder.




stempik - 24-02-2010 15:18

  Czy zatyczka w kluczu jest czerwona czy niebieska to w zasadzie bez różnicy, oba można kopiować więc operacja jest tańsza niż w wypadku innych aut. Jedyna różnica to cena.
Na dziś czerwony to ok 160 zł a niebieski 220 zł.

433 to częstotliwośc na jakiej pracuje piot a nie transponder.



mkaminski100 - 24-02-2010 15:33

  Nie wiem ile osob wie na jakiej dokladnie czestotliwosci mozna odczytac lub zaprogramowac ten RFID. Ja drazylem temat i wszyscy twierdzili, ze na tej samej co pilot. Kto wie jak jest naprawde i tak nie powie, ale podajac czestotliwosc przy zakupie dostaniesz odpowiedni klucz, lacznie z transponderem.
No i czy czasami jezeli do danego auta nie jest przeznaczony transponder z niebieskim "oczkiem" to tez z czerwonym nie bedzie dzialal po zakodowaniu?

Te 220zl to strasznie tanio. W cene wchodzi caly klucz z docieciem czy tylko programowanianie transpondera?



Atol - 02-03-2010 19:53

  Właśnie 2 tyg temu dorabiałem kluczyk u jednrgo magika co tym się zajmuje. Skasował mnie 300 pln.za wszystko - dorobienie klucza i zaprogramowanie immo. Cena waha się w zależnosci jaki typ oprogramowania ma auto. Moja wersja była tańsza. Okazalo się ,że miałem zakodowane 2 klucze, które gość wykasował i zapisal moje dwa( w tym jeden nowy) i wszystko dziala jak należy. W ASO chcieli skasować ode mnie 450 pln.



mkaminski100 - 02-03-2010 21:45

  Zrobił się trochę bałagan, bo każdy pisze o kluczu, ale nie podaje jaki.
Piszcie więc czy chodzi o samo docięcie klucza z transponderem jak ten http://www.bombayharbor.com/productI...ponder_Key.jpg czy może docięcie, transponder i sterowanie radiowe jak ten http://www.pots-of-gold.co.uk/prodim...rd3bnblade.jpg
Oba to inna półka cenowa. Ja za ten drugi zapłaciłem tydzień temu 75 Funtów.



Atol - 03-03-2010 10:38

  Pisałem o pierwszym kluczu - z wbudowanym transponderze cała operacja - docięcie klucza i kodowanie to 300 pln.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •