Wymiana uszczelki glowicy vs. spadek mocy
introligator - 19-05-2006 15:18
Wymiana uszczelki glowicy vs. spadek mocy
Odebralem dzisiaj mondka od mechanika po wymianie uszczelki glowicy oraz bieleniu samej glowicy. Wymieniony byl tez olej oraz plyn chlodniczy. Samochod ma zdecydowany spadek mocy. Rozbujanie go do wiecej niz 110-120 raniczy z cudem. Czy podczas wymiany takiej uszczelki jest robione cos co moze miec zaowocowac takimi synptomami, czy moze przyczyny trzeba szukac gdzies indziej?
llechu - 19-05-2006 15:42
Nie wnikaj - jedź do niego niech to poprawi.
Anubis - 19-05-2006 15:54
Tak jak kolega llechu pisze, jedź do partacza niech to poprawi. Nie wiem jakie masz popychacze, ale zawsze po wymianie uszczelki pod głowicą powinny być ustawione luzy zaworów.
riw2 - 20-05-2006 14:52
przyczyn moze być duzo przy wymanie uszczelki pod głowicą trzeba zdjać pasek rozrzadu, moze rozrzad jest prestawiony, moze zawory, moze uszczelniacze na zaworach nietrzymaja , - najlepiej bedzie jak ten partacz to naprawi!?- tylko czy to mozliwe jak z tak prostą sprawa saobie nie poradził- ostatnio wymienialem uszczelke pod głowicą przy okazji wymiana uszczelniaczy na zaworach, koszt nieduzy bo ok. 270 zł a jaki efekt końcowy - silnik jak nowy - ojeju nie bierze , mocy ma jak nowy , kultura pracy silnika wspaniala p[ozdrawiam , nie wiem czy nie lepiej wstawić do jakiegoś pożadnego mechanika ,- na kosztr partacza- oczywiście trzeba z nim o tym porozmawiać :fcp2 :fcp1
llechu - 21-05-2006 21:18
riw2, a co Cię skłoniło do wymiany uszczelki pod głowicą? Jakie objawy?
riw2 - 21-05-2006 22:57
No niestety brał mi olej a ze mialem silnik na wierzchu to musialem zajrzeć w jakim stanie on sie znajduje , a jak rozebrałem to zrobilem wszystko , zeby miec spokój na długi czas , no i jaka przyjemnośc z pracy silnika , ale nie stety jak nie jedno to drugie - mam problem z automatem
llechu - 21-05-2006 23:06
No dobra, a oprócz brania oleju co było z tą kulturą pracy? Bo piszesz, że się poprawiła. Jakieś drgawki miał, głośno chodził?
introligator - 22-05-2006 09:54
A czy taka wymiana usczelki moze spowodowac rozregulowanie sie instalacji LPG? Aktualnie
wysprzeglenie silnika w czasie jazdy na LPG powoduje poczatkowy spadek obrotow do ok. 500 RPM (po chwili obroty sie wyrownuja do ok. 900) a w skrajnych przypadkach nawet jego zgasniecie. Problem nie wystepuje przy jezdzie na bezynie. Nie wystepowal rowniez przed problemem z uszczelka.